Marcel Bressers Fotografie

Marcel Bressers Fotografie Niet meer actief als fotograaf wegens pensionering.

Permanent gesloten.
We schrijven 15 mei 2004 en ik ben als fotograaf aanwezig op de Nürburgring waar een VLN Rennen plaatsvindt.Ik heb uit d...
22/03/2026

We schrijven 15 mei 2004 en ik ben als fotograaf aanwezig op de Nürburgring waar een VLN Rennen plaatsvindt.
Ik heb uit de door mij geschoten foto's 4 stuks geplukt met daarop een paar snelle BMW's die in die tijd menig (auto)hart sneller lieten kloppen.
Van eind jaren '90 t/m 2008 heb ik mij een kleine 10 jaar bezig gehouden met het fotograferen van auto's op 'De Ring' tijdens vele races, de Touristenfahrten en de dagen waarop de Industriepool met de prototypes onderweg was.
In het tegenwoordige tijdperk van elektrische auto's is het bijna niet voor te stellen hoe het toen was om de dikke verbrandingsmotoren op volle toeren voorbij te horen komen.
Niemand dacht toen dat daar ooit een einde aan zou komen, maar zelfs de F1 is tegenwoordig al zodanig besmet met het elektrische virus dat de lol er voor mij wel af is.
Maar terugkijkend voel ik mij bevoorrecht dat ik die periode van snel, sneller, snelst van de benzine (en diesel) motoren mee heb mogen maken.
En als ik zie hoeveel mensen gaan kijken hoe Max Verstappen in de huidige versie van de lange afstand races op de Ring zich moeiteloos op de pole positie weet te zetten in zo'n, in de kern zelfde benzineauto als toen, dan weet ik dat het tijdperk ook nog lang niet voorbij is.

07/12/2025

Enkele jaren geleden kon je op Facebook zogenaamde 'notities' maken en daarin kon je ook foto's plaatsen.
In Mei 2021 schreef ik deze notitie die ik nu weer deel.
Een voorbeeld kan er niet meer van gepubliceerd worden want de mogelijkheid om zoiets te maken is allang weer verdwenen, dus je zult even moeten klikken op de link om te zien wat ik toen zag....😉
Veel kijkplezier, het is de moeite waard!

https://www.facebook.com/notes/3172016443025461/

Run free Stitch! 🌈⭐️🙏
13/11/2025

Run free Stitch! 🌈⭐️🙏

Mijn Senegal papegaai (ook wel Bonte Boer genoemd) Louis (35 jaar) in de studio. 😍
12/11/2025

Mijn Senegal papegaai (ook wel Bonte Boer genoemd) Louis (35 jaar) in de studio. 😍

Vandaag genoten van het herfstbos op Landgoed Slangenburg. ❤️Na vrijwel geen foto's te hebben gemaakt gedurende bijna 5 ...
12/11/2025

Vandaag genoten van het herfstbos op Landgoed Slangenburg. ❤️
Na vrijwel geen foto's te hebben gemaakt gedurende bijna 5 jaar had ik de camera mee en dit is het resultaat.
Veel kijkplezier!

Trots om te kunnen zeggen dat ik hem mocht ontmoeten en leren kennen. Zoals ik hem hier vastgelegd heb, zo zal ik hem al...
31/05/2022

Trots om te kunnen zeggen dat ik hem mocht ontmoeten en leren kennen.
Zoals ik hem hier vastgelegd heb, zo zal ik hem altijd blijven herinneren.....ingetogen en een echte gentleman. 🙏

A man with a heart of gold has left us

Many obituaries have pointed out his musical career, from the start till his lifelong achievement as YES’s drummer. And we all appreciate his work and the joy he was able to give us. The comfort and passion he shared with all the fans all over the world.

But we will also miss his friendship and warmth. A true gentleman. Always finding a way and the time to talk to us YES fans. Never pretentious, though Alan White really was a rock star. A master of time with true craftmanship. But above all, the kindest of men. Caring, loving and with compassion for those who needed it.

A true star. Shine on Alan… Forever in our hearts.

From all of us

Dit gaan wij nooit meer zien......YES in de originele bezetting in het jaar 2003 met van links naar rechts: Chris Squire...
27/05/2022

Dit gaan wij nooit meer zien......YES in de originele bezetting in het jaar 2003 met van links naar rechts: Chris Squire († 2015) Jon Anderson, Alan White († 2022) Rick Wakeman en Steve Howe.
Voor mij persoonlijk een band die mijn hele leven aanwezig is geweest en dat ook altijd zal blijven.
Ik ben dan ook heel blij en trots dat ik in die tijd de kans kreeg om ze tijdens hun Europese tournee op beeld vast te kunnen leggen. 🙂

MET PENSIOEN! 🥳🤩 Aan alles komt een einde en dus ook aan mijn fotografische loopbaan. Vanaf 1 augustus 2020 is het over ...
30/06/2020

MET PENSIOEN! 🥳🤩
Aan alles komt een einde en dus ook aan mijn fotografische loopbaan.
Vanaf 1 augustus 2020 is het over en uit en ga ik van mijn pensioen genieten.😊
Het fotograferen geef ik niet helemaal op, maar wat ik daarna nog fotografeer kun je dan alleen terugzien op mijn persoonlijke pagina.
Ik dank jullie allen voor de complimenten en de ontvangen liefde over de afgelopen jaren en sluit af met een foto die mij na aan het hart ligt. 😇

Groetjes,
Marcel

Tegenlicht portret van Max the American Bulldog. ❤️😎
19/02/2020

Tegenlicht portret van Max the American Bulldog. ❤️😎

Dit is een Perro de Presa Canario genaamd 'Moses' 😎Dit ras is in ons land redelijk onbekend en dat maakt dat dit soort f...
10/02/2020

Dit is een Perro de Presa Canario genaamd 'Moses' 😎
Dit ras is in ons land redelijk onbekend en dat maakt dat dit soort foto's dus ook redelijk bijzonder zijn. 😇
* Met dank aan eigenaar Peter van der Wal.

Adres

Doetinchem

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Marcel Bressers Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen