02/04/2026
Ja ja, vandaag ga ik weer beginnen met de eerste fotoshoot na mijn verlof! Ik start met een super leuke branding shoot bij in Beltrum. Zin in! 📸
Gisteren nog maar even op Boaz geoefend om te kijken ik het nog kan, haha! 😄🩵
Zo leuk aan baby’tjes die iets verder zijn dan de newborn leeftijd (Boaz is nu 5 maandjes), is dat je zo veel verschillende gezichtsuitdrukkingen kan vangen! 😍♥️