Marijn Ebing Fotografie

Marijn Ebing Fotografie Ik fotografeer jou zoals je echt bent!

Een kijkje in de gevarieerde galerij van een zwangerschapsshoot met een kindje erbij. Je zou het ook een gezinsshoot kun...
24/06/2025

Een kijkje in de gevarieerde galerij van een zwangerschapsshoot met een kindje erbij. Je zou het ook een gezinsshoot kunnen noemen 😌

Weet je nog dat ik in m’n stories deelde over de shoot waarbij de ouders benieuwd waren of het überhaupt wel wat ging worden? Deze kleine meid was ‘s ochtends niet zo vrolijk, maar daar heb ik tijdens de shoot helemaal niks van gemerkt. Wat was het gezellig!

En wanneer een kindje dan tijdens een shoot breed lachend op me af komt rennen, me komt knuffelen en me vraagt of ik samen met haar mama’s buik wil kriebelen, dan geniet ik zo enorm. Dat een kindje op zijn of haar gemak is vind ik belangrijk voor de beleving van de shoot maar natuurlijk ook voor het resultaat. Je begrijpt dat ik dus heel blij ben wanneer ik zie dat een kindje zo vrij en op haar gemak is 🙏🏻

Heel af en toe doe ik ze wel eens: cakesmash shoots. Lekker in mijn ‘thuisstudio’ met het fijnste daglicht! En stiekem v...
17/05/2025

Heel af en toe doe ik ze wel eens: cakesmash shoots. Lekker in mijn ‘thuisstudio’ met het fijnste daglicht! En stiekem vind ik het best leuk. Vooral wanneer er van de taart niet zoveel meer over is en die kleine handjes en voetjes hélemaal onder zitten 🙊 Deze kleine man wist ook wel raad met z’n taart! Check de laatste foto maar eens 😜

Dat was het dan: mijn laatste dag van mijn contract in de zorg zit erop. Ik liep vandaag de deur uit met toch een gek ge...
28/03/2025

Dat was het dan: mijn laatste dag van mijn contract in de zorg zit erop. Ik liep vandaag de deur uit met toch een gek gevoel: een apart idee om straks niet meer drie vaste dagen per week te werken. Helemaal baas over mijn eigen agenda. Iets waar ik veel behoefte aan had en iets waar ik heel erg naar uit heb gekeken!

Dankbaar dat ik van alle kanten gesupport wordt. Vooral mijn lieve man die me het laatste zetje gaf om toch de sprong in het diepe te wagen🙌🏻

Doordat ik nu volledig voor mijzelf ben begonnen heb ik natuurlijk meer ruimte in mijn agenda dan toen ik daarnaast nog in loondienst werkte. In de komende maanden heb ik nog een paar plekjes. In april kan ik nog een shoot plannen, mei nog één, juni twee en daarna is nog voldoende plek. Laat je me even weten wanneer je een shoot wil boeken?🙋🏼‍♀️

Familieshoots: ik heb ze een tijdje niet gedaan, maar nu ik straks volledig voor mijzelf ga werken heb ik er wél weer ru...
20/03/2025

Familieshoots: ik heb ze een tijdje niet gedaan, maar nu ik straks volledig voor mijzelf ga werken heb ik er wél weer ruimte voor. En er staan er al een aantal in de agenda!

Tijdens een familieshoot nemen we de tijd om alle verschillende combinaties op ons gemak te fotograferen. Ik ga er daarom ook vanuit de een familieshoot iets langer duurt dan een ‘gewone’ shoot, en dat is geen enkel probleem. Daar hou ik rekening mee.

Ik merk dat familieshoots vooral in trek zijn als cadeau! Al regelmatig is een shoot cadeau gegeven voor een verjaardag of voor een trouwdag. En zo’n cadeau wordt áltijd goed ontvangen!

Wil jij ook een familieshoot boeken? Wacht niet te lang met boeken want ik heb elke maand maar een beperkt aantal plekjes vrij voor familieshoots. Check m’n site voor meer informatie!🙏🏻

Op zoek naar nieuwe plekjes, wat dichterbij huis. Iéts meer mooie plekjes om te kunnen adviseren voor klanten uit de buu...
18/02/2025

Op zoek naar nieuwe plekjes, wat dichterbij huis. Iéts meer mooie plekjes om te kunnen adviseren voor klanten uit de buurt. Dus.. Zondag met Max en Dies plekjes spotten op de Zumpe, en gister stond ik er al met zwangere Jeanine.

Wat was het KOUD! Zeg ik met m’n dikke winterjas aan die ook volstaat als slaapzak 😅 Jeanine stond er met blote buik! ‘Ik dacht eerst, dat is wel heel koud, maar ach het viel best wel mee’ 😁 Wat een bikkel!

Ik spring in het diepe…Afgelopen jaar in augustus en september had ik tijdelijk geen baan in loondienst. Ik kon even pro...
17/02/2025

Ik spring in het diepe…

Afgelopen jaar in augustus en september had ik tijdelijk geen baan in loondienst. Ik kon even proeven aan het leven als ZZP’er. En daarna begon het toch wel heel erg te kriebelen hoor..

Mijn hart volgen, iets wat ik heb geleerd na mijn burn out een heel aantal jaren geleden. Ik voel dat dit het moment is om mijn droom achterna te gaan, om mijn hart te volgen. Spannend, maar ik heb zoveel zin om verder te bouwen aan dat waar ik al vijf jaar met heel veel liefde en plezier aan bouw.

Dus… Mijn contract in loondienst loopt af op 1 april, en ik heb besloten die niét te gaan verlengen. Ik ga volledig voor mijzelf werken 🙌🏻 Ik heb vertrouwen in mijzelf en in de toekomst. Kom maar op met jullie mooie verhalen en fijne herinneringen, ik ben er klaar voor!😍

Op Instagram () ben ik actiever dan op Facebook. Ik ga Facebook komende tijd ook ietsje meer aandacht geven 😉

07/09/2022

Yes, mijn nieuwe website staat online!😍🎉

Benieuwd? www.marijnebingfotografie.nl

Met mega veel dank aan Magic Creative Media!

Joejoe! 🙋🏼‍♀️ Mijn website heeft een update gehad! Nieuwe foto’s, nieuwe reviews. Ben je benieuwd? Kijk even op www.mari...
21/06/2021

Joejoe! 🙋🏼‍♀️ Mijn website heeft een update gehad! Nieuwe foto’s, nieuwe reviews. Ben je benieuwd? Kijk even op www.marijnebingfotografie.nl

En wil je meer foto’s voorbij zien komen? Volg me even op Instagram! . Daar ben ik iéts actiever 😄

YES! Mijn website is LIVE! 💥En oh, ik kan niet uitleggen hoe blij ik ermee ben! Zo’n site in elkaar zetten is namelijk z...
19/12/2020

YES! Mijn website is LIVE! 💥
En oh, ik kan niet uitleggen hoe blij ik ermee ben! Zo’n site in elkaar zetten is namelijk zo makkelijk nog niet..

Ten minste, als je er 0,0 verstand van hebt. Eind zomer kwam mijn impulsieve idee om een site te bouwen. De volgende dag was ik al druk in de weer. Na ávonden prutsen, schrijven en ‘vormgeven’ kwam ik erachter dat dit misschien toch niet mijn talent was 😅 Een beetje laat, want inmiddels zat er al een hele werkweek aan uren (en een boel frustratie😂) in.

Ik besloot het uit te besteden en daar was ! Wat een fijne samenwerking. Wat ik in m’n hoofd heeft zij direct al bij de eerste opzet gerealiseerd. Zo fijn! Ik ben MEGA blij! Bekijk ‘m op www.marijnebingfotografie.nl

Er komt een give away aan om dit te vieren 🤩 Hou mijn volgende post op Instagram in de gaten!

Foto door Valerie Visschedijk

Adres

Zelhem

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Marijn Ebing Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Marijn Ebing Fotografie:

Delen