16/10/2025
Een persoonlijke hartenboodschap, noem ik het maar even.
Die momenten in het leven die je echt vast kunnen grijpen. Ook wanneer je denkt grip te hebben, kan het je overvallen (juíst dan). 🤍
Die momenten- hoe intens, lastig, zwaar of juist fijn, geweldig en ontroerend ze kunnen zijn-, verdienen aandacht. En geen geforceer. Het wil gevoeld en gehoord worden, juíst op dat moment dat het jou weet te pakken.
De afgelopen tijd is het wat stiller hier. Niet omdat ik geen zin heb in fotografie, maar omdat het leven simpelweg soms iets anders vraagt.
Ik noem het maar de golven van het leven… soms surf ik erop, soms spoel ik gewoon even aan. 😉 Herkenbaar?
Ik probeer niet te forceren, maar mee te bewegen op die golven. En ook dit gaat niet altijd moeiteloos.
En de algoritmes van platforms... Die doen me dus eigenlijk vrij weinig.
Ik wil trouw blijven aan wat ik wil: beeldende verhalen maken met de mensen die écht durven zijn. En voor mij is dat het kunnen vertellen van verhalen die raken, en niet voor de likes.
Dus als je me volgt, thanks! Bedankt dat je me volgt om wie ik ben, niet om hoe vaak ik post.🙏
Want, heel cliché misschien, maar zó waar: Echte verbinding is tijdloos ❤️