23/06/2026
Meidän juhannus meni rauhallisissa merkeissä ja retkeillen. 🧡 Käytiin Obiton ja pomeranian Simo-sedän kanssa päiväretkellä Kurikan Hevonharjun laavulla.
Mukaan pakkasin veden lisäksi ruokailuvärkit letuille ja mansikoille, trangian, pikakahvia ja koirille tietysti herkkuja. 😋
Polku laavulle oli hieno ja matkan varrella metsässä näkyi juhannuskukkia, eli metsäkurjenpolvia.😍
Kuvien ottaminen jäi vähän vähäiselle, kun kaukolaukaisin ei jostain syystä toiminut ja totesin sen olevan vihje siitä, että pitää keskittyä siihen hetkeen.🧡 Oli kivaa, vaikka muutama inisijä korvassa olikin kaverina. 🦟
Kannattaa mennä käymään Hevonharjun laavulla! Hyvät ohjeet tuonne löytyi Alexandra Parkkonen sivuilta.🥰