07/06/2026
Doncs ves per on després de 12 anys provant i amb uns quants 🍫 inclosos per fi ha arribat un podi en un campionat d'Aigües Obertes. I ha hagut de ser a lo Riu a on es feia per primera vegada.
Ha estat una cursa on es pot dir que tot ha sortit bé i la veritat veia possibilitats de medalla però no esperava la 🥈. Però ha anat així. Potser comparant rendiment de cursa amb entrenaments acumulats de les més eficients que m'han sortit.
I això és culpa dels entrenaments de (què bona que ets!) i (marxant un bloc d'especialitat!). També dels companys i companyes de que estant al costat fan enorme aquest club que és el Santfe. 😊