Doordominique Fotografie

Doordominique Fotografie Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Doordominique Fotografie, Fotograaf, Raalte.

35 kaarsjes mocht ik uitblazen afgelopen zaterdag! 🥳🎂Ik weet nog dat ik dacht: 35, dat is toch wel even een mijlpaal😅. M...
16/06/2026

35 kaarsjes mocht ik uitblazen afgelopen zaterdag! 🥳🎂

Ik weet nog dat ik dacht: 35, dat is toch wel even een mijlpaal😅. Maar als ik zo terugkijk op de afgelopen jaren, de bruiloften, de newbornshoots, de gezinsshoots, al die lieve mensen die me hebben uitgenodigd in hun mooiste momenten, dan denk ik gewoon: wat een rijk leven en prachtige baan heb ik toch! 🧡🧡

Dit jaar stond er al en staat er nog zoveel moois op de planning. Op het moment een druk bruiloftsseizoen, nieuwe diensten die ik eindelijk ga oppakken, vakanties, gezelligheid met vrienden en familie en nog veel meer. En het is nog maar juni 🤩

Bedankt voor het volgen, de lieve berichtjes en het vertrouwen. Jullie maken dit werk zo mooi 🤍

We zitten alweer in juni!Ik neem je nog even kort mee in wat er op de planning stons in mei, want het was een mooie maan...
02/06/2026

We zitten alweer in juni!
Ik neem je nog even kort mee in wat er op de planning stons in mei, want het was een mooie maand😍

Ik was weer bij een hele mooie bruiloft. Twee mensen die ja zeggen tegen elkaar, omringd door iedereen die ze lief hebben. Ik mocht het vastleggen en meevieren. Dat vind ik nog steeds het meest bijzondere wat er is. 🧡

Maar er stond ook een tandartspraktijk op de agenda! Portretfoto's van het hele team en sfeerbeelden van de praktijk, want ook een tandarts verdient het om op een mooie manier gezien te worden, toch? 😄

En tussendoor…. Even weg geweest met vriendinnen naar Kroatië en een heerlijk weekendje kamperen met vrienden. Even lekker opladen.

Ik neem je deze maand weer gezellig mee🤍

Precies 1  week geleden mocht ik weer een ontzettend mooi stel op hun trouwdag vastleggen en wat was het een dag! 🤍Buite...
29/05/2026

Precies 1 week geleden mocht ik weer een ontzettend mooi stel op hun trouwdag vastleggen en wat was het een dag! 🤍

Buiten trouwen, stralend weer en die sfeer… je voelde gewoon dat dit een bijzondere dag ging worden.

En kijk ze lekker bij elkaar zitten tijdens de ceremonie. Ook dit moment is er om te lachen, knuffelen of misschien een traantje te laten. Alles is goed, zolang je maar geniet. En dat deden ze❤️

Een dag vol emotie, gelach, tranen, omhelzingen en al die kleine momenten tussendoor die achteraf de mooiste zijn. Ik was er gewoon bij, op de achtergrond en heb het allemaal mogen vastleggen.

Nog plannen om te gaan trouwen? Ik heb nog een paar plekjes vrij voor 2026 en 2027! Vraag de trouwbrochure aan via de link in mijn bio 🤍

Bij mij geen stijve portretten maar we kletsen, maken grapjes, doen dieren na. Wanneer jouw kindje nou eenmaal graag haa...
25/05/2026

Bij mij geen stijve portretten maar we kletsen, maken grapjes, doen dieren na. Wanneer jouw kindje nou eenmaal graag haar handjes in dr mond heeft en dit helemaal bij haar past, is dat toch gewoon hoe de foto moet zijn🥰

Ik las laatst zo’n grappige opmerking: “Moeders staan nooit op de foto, want papa's denken pas aan de camera als het mom...
18/05/2026

Ik las laatst zo’n grappige opmerking: “Moeders staan nooit op de foto, want papa's denken pas aan de camera als het moment al voorbij is.”😅🤣

Ik moest er een beetje om lachen, want hoe vaak geb***t dit nou?
Kinderen doen iets leuks, jij zit er middenin en papa staat erbij te lachen 😅

En ergens is het lief, want ze genieten ook van het moment, maar het is wél de reden dat jij niet op die spontane foto's staat.

Dus als je dit herkent: je bent echt niet de enige.
Het is zó fijn om jezelf er ook eens tussen te zien staan.🥰

Gewoon met je kids om je heen en van die herinneringen waar je later altijd weer even bij wegsmelt.

Hebben jullie een leuke Koningsdag gehad? 🧡Wij gingen even langs de kleedjesmarkt, kijken of we nog iets leuks konden sc...
28/04/2026

Hebben jullie een leuke Koningsdag gehad? 🧡
Wij gingen even langs de kleedjesmarkt, kijken of we nog iets leuks konden scoren (is gelukt voor de kids🤩)en gewoon lekker genieten van de sfeer. Daarna heerlijk genoten van de zon en een bbq bij vrienden in de tuin 🤩

Wat hebben jullie gedaan?

Samen met zijn zusjes kwam deze knapperd een paar weken geleden bij mij thuis in de studio voor mooie portretten🥰       ...
23/04/2026

Samen met zijn zusjes kwam deze knapperd een paar weken geleden bij mij thuis in de studio voor mooie portretten🥰

De eerste tien minuten van een shoot zijn bijna altijd een beetje zoeken. Iedereen moet even landen en dat is écht helem...
20/04/2026

De eerste tien minuten van een shoot zijn bijna altijd een beetje zoeken. Iedereen moet even landen en dat is écht helemaal oké.

Het is zo’n moment waarop je nog een beetje moet wennen. Je lacht omdat je niet goed weet wat je anders moet doen en je voelt je net iets bewuster van jezelf dan normaal.
Maar geloof me: dit hoort erbij.

Tijdens de eerste minuten kijk ik vooral even hoe jullie bewegen, hoe jullie met elkaar omgaan en wat voor jullie natuurlijk voelt. Geen poses en geen “doe maar even zo”.

En dan geb***t het altijd: er valt iets van je af. Je vergeet de camera en precies dán ontstaan de mooiste beelden.

Ik help je daar natuurlijk graag doorheen.

Dus als je ooit denkt: “Ik ben niet fotogeniek” of “Ik moet vast iets doen om het goed te doen” ; nee hoor! Je hoeft alleen maar jezelf te zijn.
De rest komt vanzelf.

Wil je zien hoe dat er in het echt uitziet? In mijn highlights vind je meer behind the scenes.

15/04/2026

Afgelopen weekend stond er weer een supergezellige familieshoot op de planning.

Het was zo’n dag waarop alles meezit: zacht zonnetje, fijne lichtval en kinderen die meteen enthousiast het zand in renden. Ik hou daarvan.

Op een gegeven moment waren opa en oma aan de b***t met de kleinkinderen.
Gewoon zo’n moment waarvan je al voelt: dit wordt mooi.
En toen ik de foto op mijn camera liet zien, schoot oma helemaal vol.
Ze zei niets, ze keek alleen en je zag het besef binnenkomen.
Dat dit haar rijkdom is.
Dat dit precies is wat je wilt bewaren.
Het zijn vaak juist die momenten waarop opa en oma ineens voelen hoe ‘rijk’ ze zijn en dat maakt zo’n shoot extra bijzonder.
De rest van de middag was één grote mix van rennen, lachen, “kijk eens wat ik vond!” en ouders die half verontschuldigend riepen dat de kinderen “een beetje druk” waren.
Maaar dat hoort erbij!
Dat is familie (HARTJE)

01/04/2026

Vijf jaar geleden had ik mijn allereerste werkdag voor mezelf.🥳

Ik nam ontslag in de gehandicaptenzorg en besloot mijn hart te volgen.

Wat ben ik dankbaar voor alles wat ik sindsdien heb mogen vastleggen.
Zoveel lieve gezinnen, koppels en kinderen voor mijn lens.
Zoveel momenten die nu ergens aan een muur hangen, in een album liggen of gewoon heel dierbaar zijn.

Mijn vaste klanten hebben al een persoonlijk bedankje ontvangen (jullie weten wie jullie zijn 🫶), maar ik wil ook jou graag iets leuks geven om dit jubileum te vieren.

Daarom geef ik twee minishoots weg én ontvangt de winnaar 5 extra foto’s cadeau!

Meedoen is heel simpel:
🌸 like deze post
🌸 tag in de reacties iemand die deze actie niet mag missen
🌸 extra kans als je de post deelt in je stories

Ik kies de winnaar op woensdag 8 april!

Dankjewel voor de afgelopen vijf jaar en op naar nog veel meer mooie momenten🧡🧡

Adres

Raalte

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Doordominique Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Doordominique Fotografie:

Delen