21/12/2024
Ik wil in 2025 mijn hobby de Paardenfotografie weer gaan oppakken. Het heeft natuurlijk niet helemaal stil gelegen maar onze eigen Connie's zijn mij wel zat met mijn camera. 😉
Geen hele dagen meer op concoursen zitten maar wel fotoshoots op locatie.
Heb jij nog een leuke foto ooit door mij (U2online) gemaakt dan zie ik die graag terug in een reactie.