Door Non - Fotografie & Grafisch Ontwerp

Door Non - Fotografie & Grafisch Ontwerp Voor Grafisch Ontwerp & Fotografie

Kijk, dít is dus exact waarom ik dit werk doe. Vrouwen met een missie. Ik ga hier zo ontzettend hard op. 🔥In maart trok ...
14/05/2026

Kijk, dít is dus exact waarom ik dit werk doe. Vrouwen met een missie. Ik ga hier zo ontzettend hard op. 🔥

In maart trok ik voor mijn lens voor de branding van . En geloof me: dit was geen gezellig middagje plaatjes schieten.

Deze vrouw is eigenhandig de complete hulpverlening in Nederland en België op de schop aan het gooien. Menselijker. Zachter. Trauma-sensitief. Ze trapt al die stoffige, ouderwetse hokjes keihard omver.

Dan kun je echt niet aankomen met een paar veilige, dertien-in-een-dozijn foto’s voor de gram. Echt, no way. Als branding designer en fotograaf weet ik: dan moet álles kloppen. Je visie en je beeld moeten samensmelten tot een identiteit die staat als een huis.

Dus voordat ik überhaupt die camera aanraak, gaan we de diepte in tot het schuurt:
* Wie ben je nou écht?
* Waar sta je voor als de spotlights uit zijn?
* Welke emotie moet door iemands lijf gieren als ze jouw merk zien?

Bij Jiska was het antwoord glashelder: rust. Veiligheid. Het gevoel dat je eindelijk mag landen.

We hebben alle bu****it en ruis weggelaten. Geen drukke sets, geen gemaakte poses. Gewoon licht, minimalistisch, warm en bloedeerlijk. Haar rauwe verhaal gevangen in design en beeld.

Ik maak geen vulling voor je feed. Ik bouw merken die binnenkomen als een mokerslag. Beelden en design waardoor jouw ideale klant naar haar scherm staart en denkt: f**k, zij snapt mij.

Ben jij klaar om op te houden met matig zijn en wil je een merk dat écht impact maakt?

Ik neem nog maximaal twee ondernemers aan die all-in willen gaan.
Stuur me direct een DM met ‘BRANDING’ en let’s create magic. 🖤

The ripple effect wanneer je branding eenmaal live is... Oefff, I can’t ❤️
05/03/2026

The ripple effect wanneer je branding eenmaal live is... Oefff, I can’t ❤️

Heel goed weten wat je niet wilt, heeft zo zijn voordelen. Just like .marketing Toen ze van de zomer bij mij kwam om Fun...
26/02/2026

Heel goed weten wat je niet wilt, heeft zo zijn voordelen. Just like .marketing

Toen ze van de zomer bij mij kwam om Funnellounge te rebranden was ik on fire. 🔥 Maar ook een tikkeltje spanning.

De ambities die Evelien deelde vroegen om het anders aan te pakken dan wat ik al had gedaan.

En dát is voor mij dé uitdaging.
We bouwden haar nieuwe branding vanaf de basis opnieuw op.

En toen het eenmaal stond? Als een huis. Sterk. Eigen. Onmiskenbaar.

En nu liggen er alweer plannen om verder uit te bouwen… en oefff, daar heb ik zín in.

Ze schreef ook deze knaller van een review.
Dé reden waarom ik doe wat ik doe. Mijn missie blijft: vrouwen hun merk visueel laten knallen, zodat klanten denken: “Sh*t, ik heb jou nodig.”

Eef, thanks voor je mooie woorden, je support en je vertrouwen. Je bent een topper. 💛

BRANDING REVEAL: CYN & COToen  in augustus bij mij kwam met de wens het roer om te gooien én haar eigen onderneming te s...
15/01/2026

BRANDING REVEAL: CYN & CO
Toen in augustus bij mij kwam met de wens het roer om te gooien én haar eigen onderneming te starten, wist ik direct: dit wordt iets bijzonders. Haar expertise is goud waard. Maar hoe vang je dat in één samenhangende branding? Die de juiste doelgroep écht aanspreekt, waarin zij zichzelf herkent én waarmee ze met een BANG naar buiten kan treden? Dat werd ons doel.

En dat deden we.
Cynthia’s kracht ligt in het begeleiden van mensen na ontslag, in recruitment én met agressietrainingen.

Zij helpt mensen stil te staan, hun kracht te herontdekken en stappen te zetten richting het juiste pad. Haar expertise + strategie + persoonlijke touch = een branding die alles vangt wat CYN & CO staat: zakelijk én persoonlijk, blauw en goud, sterk en krachtig.

Met als finishing touch. Een brandingshoot die haar persoonlijkheid vangt én de branding met een design die dit versterkt.

Zodat de zichtbaarheid écht impact maakt en hiermee sterk naar buiten treedt!

En de review zegt alles:
“Het werken met Shannon is een traject waar je eigen identiteit samen moet komen met wat je wilt uitstralen. Makkelijk was het soms zeker niet want het moet tot op de punt kloppen en laat Shannon daar nu zo goed in zijn! Ik ben afgegaan op wat ik zag bij anderen waar Shannon voor heeft gewerkt en daar heb ik geen seconde spijt van!”

Cynthia, dank voor je vertrouwen 🙏. Wauw, wat een krachtig resultaat hebben we samen neergezet!

Een maandje offline.
Ja, dat deed ik. En dat was precies wat ik even nodig had.Na een jaar volle focus op Door Non, ston...
06/01/2026

Een maandje offline.
Ja, dat deed ik. En dat was precies wat ik even nodig had.

Na een jaar volle focus op Door Non, stond december in het teken van Non zelf. Even uitzoomen. Even landen. Tijd voor Sander die terugkwam uit Qatar, tijd voor familie, zon, goed eten en inspiratie op plekken waar je hoofd vanzelf stiller wordt.

Van gouden uurtjes in Alicante tot kerstsferen in Como.
Een spontaan olive oil branding idee, verse truffelpasta, bergen, meren en lekker drinken tot simpelweg samen zijn.

Mini recap:
1. Sangria in Aguilas
2. Gouden uurtje in Alicante
3. Olive oil bottle design momentje
4. Een kneiter mooi paleis met uitzicht
5. Verse truffelpasta bij Spinone Al Lago
6. Kerst in Como ✨
7. Op een berg met deze leukerd
8. Chocolade uit Brussel (prioriteiten)
9. Wandeling langs Lago d’Iseo
10. Twee blije eitjes 🥚🤍

En nu?
Opgeladen, geïnspireerd en klaar om 2026 in te stappen.

Met frisse energie, nieuwe ideeën!
Let’s go. ✨

May your holidays be warm, bright & your branding never off-brand.2025 was er eentje om even bij stil te staan. Mooie me...
19/12/2025

May your holidays be warm, bright & your branding never off-brand.

2025 was er eentje om even bij stil te staan. Mooie merken, toffe shoots, scherpe strategieën, hersenspinsels die werkelijkheid werden en samenwerkingen waar ik nog steeds energie van krijg.

Dankjewel voor het vertrouwen, het lef en het samen bouwen aan merken die durven gaan staan voor hun missie en visie.

Dankjewel voor de toffe ideeën, de creativiteit.

En dank jullie wel voor het plezier, het gelach tussendoor en het feit dat ik onderdeel mocht zijn van jullie merkverhaal.

Ik wens je fijne feestdagen!

Dit is precies waarom ik als creative níét meedoe aan Black Friday.
Als jij een dienstverlener bent, zou jij dat ook nie...
18/11/2025

Dit is precies waarom ik als creative níét meedoe aan Black Friday.
Als jij een dienstverlener bent, zou jij dat ook niet moeten willen.

Black Friday komt uit de retailwereld.
Daar draait het om marge, bulk en volume.
Prima, als je sneakers of stofzuigers verkoopt.

Maar diensten?
Die werken totaal anders.

Een dienstverlening is persoonlijk.
Het is maatwerk, strategie, expertise en denken voor iemand anders.
Dat kun je niet afprijzen alsof het een impulsaankoop is.

En toch zie ik het elk jaar weer gebeuren:
aanbiedingen van “€1599 → €159”, “90% off”, “nu of nooit!”
En geloof me… zodra je dat doet, knabbelt het meteen aan je geloofwaardigheid.

Want stel je voor:
Iemand ontvangt jouw aanbod in oktober.
Twijfelt.
Neemt het even mee.
En BAM, in november ligt hetzelfde aanbod ineens in de koopjesbak.

Wat zeg je dan eigenlijk?
Dat het geen €1599 waard was.
Niet écht.

Je trekt de waarde uit je eigen vakmanschap.
Dan maak je je dienst goedkoper dan de energie, tijd, ziel en expertise die je erin stopt.

Als jij je eigen waarde niet stevig neerzet, waarom zou je klant dat dan wel doen?

Je bent geen kortingsmachine.
Je bent een expert.
Je levert transformaties, geen kortingscodes.

Dus hell no..
Je gaat mij niet met Black-Friday-kortingen zien smijten.

Mijn werk is waardevol.
En serieus: jij bent véél te goed om jezelf in de sale te gooien.

Xoxo Non

11-11 een dag waarbij ik al 3 jaar bij stil sta.Voor sommigen is het de start van carnaval.Voor anderen een angel number...
11/11/2025

11-11 een dag waarbij ik al 3 jaar bij stil sta.

Voor sommigen is het de start van carnaval.
Voor anderen een angel number vol manifestaties. Maar voor mij? Het moment waarop ik drie jaar geleden mijn laatste werkdag had in loondienst. En ondanks dat dit engelengetal symbool staat voor een nieuw begin, was dit het letterlijk voor mij. Toeval? Misschien. Maar voor mij zeker niet.

Ik weet nog dat ik m’n werkplek verliet en met een warm afscheid de deur uitliep.
Zonder plan B, geen vangnet. Alleen met de kriebel in mijn buik: er is meer dan dit.

Een maand later stapte ik op het vliegtuig naar Australië. Niet om te ontsnappen, maar om mezelf weer te vinden. En ergens tussen de oceaan, de rode aarde en het geluid van m’n eigen gedachten werd het za**je geplant voor wat nu “Door Non” is.

Sindsdien is 11 november voor mij geen datum op de kalender,maar een herinnering aan die stap die toen is gezet. Aan vertrouwen. Aan het niet weten en het tóch doen.

We zijn allemaal zo druk met vooruitkijken. Nieuwe doelen, nieuwe plannen, nieuwe versies van onszelf.Maar soms… is stilstaan het krachtigste wat je kunt doen.
Even terugblikken, niet vanuit nostalgie, maar vanuit trots. En met onwijs veel dankbaarheid.

Om te zien hoe ver je eigenlijk al gekomen bent.
Om jezelf dat schouderklopje te geven dat je soms vergeet te geven.
Even heerlijk terug te zwijmelen naar dat ene mooie moment.

Dus vandaag hef ik m’n koffie op 11/11.
Op het loslaten. Op het durven.
En op de versie van mezelf die drie jaar geleden besloot: het is tijd om te gaan.

Heb jij ook zo’n datum? Zo’n moment dat voor altijd een stempel heeft gedrukt op wie je nu bent?

Het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig expert is.Plak wat fonts naast elkaar — poef, je bent designer. Druk op de ont...
23/10/2025

Het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig expert is.

Plak wat fonts naast elkaar — poef, je bent designer. Druk op de ontspanknop — fotograaf. Bouw een website in een template — webdesigner.

Ik krijg er de ick van.
En ergens vind ik het bijna aandoenlijk… tot het merk van een ander eraan onderdoor gaat.

Want ja, ik weet het. Je moet ergens beginnen. En ik ben de laatste die zegt dat je niets kunt leren. Maar sommige dingen… die kun je beter aan échte vakgenoten overlaten.

Het is een beetje alsof je jezelf voedingsexpert noemt omdat je graag kookt. Of juridisch advies geeft omdat je ooit een rechtszaak hebt gehad.
Of denkt: “ik heb het één keer gedaan, dus ik kan het wel.” Leuk voor hobby’s. Niet als je jezelf dé expert noemt.

Want dan krijg je dus situaties als deze:
je maakt een drieluikfolder in Canva, de drukker stuurt ’m terug, want hij zit vol technische fouten — en jij hebt geen enkel idee wat een “3 mm afloop” is. (Au.)

Je levert een logo aan met een foto erin. Of zonder witte variant. Of je stuurt beeldmateriaal rechtstreeks vanuit je bewerkingsprogramma, en dan snap je niet waarom het op een banner ineens lijkt op een pixelige nachtmerrie.

En ja, ik zie het meteen, en het frustreert me. Want dit is hoe merken schade oplopen. Hoe bedrijven hun identiteit verliezen in een zee van halfwerk.

We hoeven niet allemaal overal expert in te zijn, echt niet. Maar respecteer het vak. De jaren aan ervaring, fouten, leerprocessen, en oog voor detail die ervoor zorgen dat iets écht klopt.

Liefs Non

Adres

Beukmolen 57
Papendrecht
3352AB

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Door Non - Fotografie & Grafisch Ontwerp nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen