04/05/2026
Hot take binnen de trouwfotografie:
Groepsfoto’s zijn helemaal niet het probleem. Hoe we ze doen meestal wel.
Ik hoor vaak: “we slaan ze over, want wat een gedoe!”
En dat snap ik, maar het alternatief is dus:
Niet die mooie foto’s met je ouders, vrienden, familie de enige dag dat ze er allemaal zijn. En dat zijn vaak wel de foto’s die iedereen wil hebben.
Dus ik zeg, wel doen, maar hou het klein en relaxed.
En zorg dat iemand het goed regelt. Dan is het binnen no time gedaan en heb je wél die foto’s waar je later blij mee bent.
Maar ik weet dat niet iedereen het met me eens is.
Dus kom maar door:
team wel of team niet?