11/06/2026
Deze is voor alle collega Fotografen!
Als Fotograaf zit je veel alleen op kantoor, achter je computer. Dan mis ik het soms wel om even met iemand te kunnen sparren. IdeeeΓ«n uit te wisselen of om feedback te vragen.
Gelukkig heb ik hele lieve businness buddies fotograaf Raalte I Anique Zetzema en πππ«π₯π’ππ§ ππ¨ππ¨π π«πππ’π die altijd voor me klaarstaan β€οΈ
en nog een hele groep gezellige collega's waarmee ik vooral online contact heb!
Ik weet ook dat er Fotografen zijn die dat niet hebben maar daar wel behoefte aan hebben.
Regelmatig zie ik meetings, workshops, cursussen enz. voorbij komen die helemaal aan de andere kant van het land plaatsvinden. Super leuk maar niet altijd praktisch qua reistijd.
Dus deze is voor alle Fotografen uit het Oosten (of als je bereid bent om deze kant op te komen natuurlijk helemaal gezellig!).
Dinsdag 30 juni organiseer ik een gezellige ochtend en gaan we samen op pad in het Overijsselse Lemelerveld (nabij Zwolle π).
Wil jij er bij zijn? Stuur me dan een DM.
Er zijn 5 plekjes beschikbaar.
Liefs, Inge
www.ingemullerfotografen.nl