15/12/2025
Hi, ik ben Mandy.
En als je me net bent gaan volgen: wat leuk, welkom!
Ben je hier al wat langer, dan weet je dat ik soms even verdwijn… om vervolgens weer op te duiken met een heleboel beelden en verhalen.
De afgelopen tijd was leuk, druk en een tikje chaotisch, waardoor ik hier wat minder te zien was. Maar hoe dan ook: supertof dat je mij volgt!
Zoals ik al zei: ik ben Mandy.
Moeder van twee, en al bijna 12 jaar samen met Niels.
Op de mooiste momenten in je leven sta ik ergens met een grote glimlach foto’s te maken. En dat is best bijzonder. Ik bedoel, wie mag er nou wekelijks getuige zijn van andermans puurste geluk?
Van een koppel dat elkaar het jawoord geeft, tot een gezellig gezin of een ondernemer met ambitieuze plannen: ik sta er steeds met mijn neus bovenop.
Dat geluk werkt trouwens twee kanten op.
Want naast mijn eigen gezin, is er weinig waar ik blijer van word dan deze momenten vastleggen.
Ik werk met rust, aandacht en oog voor de kleine momenten die écht het verschil maken. Ik beweeg mee in jouw verhaal, pak de regie waar nodig, maar laat vooral ruimte voor alles wat spontaan ontstaat. Zo kunnen jullie helemaal jezelf zijn en ontstaan beelden waar je over tien jaar nog steeds met een warm gevoel naar terugkijkt.
Welk verhaal kan ik voor jou vastleggen?
Stuur je aanvraag in via mijn website of een berichtje hier op Instagram.