Mandy de Jager fotografie

Mandy de Jager fotografie « WEDDING & LIFESTYLE PHOTOGRAPHER »
Photography for free spirits & the wildly in love...

22/03/2026

De avonden worden zachter. Het licht wordt steeds mooier.

Dit is het moment om jullie gezinshoot in te plannen.

Samen naar buiten, een beetje chaos, maar veel lachen en plezier maken.

En ik leg het voor jullie vast!

Zin in? Stuur me een berichtje 💛.

LONG TIME NO INSTA Misschien heb je het gemerkt, ik was een tijdje offline… En dat was eerlijk gezegd best wel lekker! M...
16/03/2026

LONG TIME NO INSTA

Misschien heb je het gemerkt, ik was een tijdje offline… En dat was eerlijk gezegd best wel lekker!

Maar nu de zon zich weer wat vaker laat zien, dacht ik: laat ik mezelf ook maar weer eens uit de wintermodus trekken en weer wat van me laten horen.

Instagram is een supertof platform waar ik zelf altijd veel inspiratie uithaal. Maar het is ook een plek waar je platgegooid wordt met picture perfect plaatjes, advertenties hoe je het meeste geld kunt verdienen, hoe je de strakste buikspieren krijgt, fotograferen die altijd vol lijken te zitten… en daar was ik even klaar mee 😅.

Deze Insta-break heeft me goed gedaan. Even niet te druk voelen om te posten en mezelf continu te laten zien.

Ik ben heel goed in mooie beelden maken, met mensen werken. Ik ben nou eenmaal wat minder goed in Instagram. En dat doet helemaal niets af aan mij als fotograaf ♥️.

Waarschijnlijk blijf ik het altijd een beetje lastig vinden om hier een goeie balans in te vinden. En dat is oké!
Voor nu ga ik even back to the basics en weer plezier vinden in het online zichtbaar zijn. Dicht bij mezelf blijven en niet meegaan in de gekste, onpersoonlijke ChatGPT-teksten en steeds maar weer de druk voelen.

En mede-ondernemers, laat je vooral horen 🙋🏼‍♀️ als jij dit af en toe ook lastig vind. ♥️

De winterse zwangerschapsshoot van Y & N 🤍.De sneeuw was eigenlijk al langzaam aan het wegsmelten.Dus de verrassing was ...
29/01/2026

De winterse zwangerschapsshoot van Y & N 🤍.

De sneeuw was eigenlijk al langzaam aan het wegsmelten.
Dus de verrassing was groot toen we de Soesterduinen in liepen en alles nog zo mooi wit was.

En dan ook nog een prachtige zonsondergang erbij….

Zo tof als een stel zich niet laat tegen houden doordat het koud en nat kan zijn in deze periode… want kijk naar deze plaatjes 😍! Die bewijzen toch wel hoe onwijs mooi een winterse shoot kan zijn.

En extra leuk: 2 jaar geleden heb ik de bruiloft van dit lieve stel gefotografeerd. Zooo leuk om ze nu weer terug te zien met hun eerste kleintje op komst ♥️.

pregnancyshoot zwangerschapsshoot

2026 is inmiddels officieel begonnen.En laten we eerlijk zijn: januari is alweer bijna voorbij, dus zo nieuw voelt het j...
27/01/2026

2026 is inmiddels officieel begonnen.
En laten we eerlijk zijn: januari is alweer bijna voorbij, dus zo nieuw voelt het jaar niet meer.

Maarrrrr…
Met een nieuw jaar komen wel altijd die gedachten.
Wat wil ik dit jaar?
Waar wil ik naartoe?
En wat mag er eindelijk eens van dat hoofd naar de realiteit?

Iets wat al járen bij mij kriebelt (en steeds harder ging kriebelen): op pad gaan met andere fotografen.
Buitenland. Inspiratie. Nieuwe energie.
Vorig jaar stak ik voorzichtig mijn neus al even in dat wereldje. Kijken, voelen, twijfelen. Het voelde nog niet helemaal passend.

Tot er laatst ineens iets voorbij kwam waarvan ik dacht:
Ja hallo, dit is helemaal in mijn straatje.

Mijn impulsieve kant nam het over en voordat ik het wist had ik geboekt. Komende mei ga ik op avontuur!
Twee nachten Frankrijk.
De champagnestreek.
Een prachtig landgoed.
Een bruidspaar vastleggen, connecten met andere fotografen én workshops volgen.

Kortom: creatief opladen op st***je 100.
Bubbels (letterlijk en figuurlijk), inspiratie, nieuwe mensen en doen waar ik het allerblijst van word. 🥂✨



De hele week zat ik te duimen: laat dat pak sneeuw nog héél even blijven liggen, want ik wil shooten.Maar deze ochtend z...
09/01/2026

De hele week zat ik te duimen: laat dat pak sneeuw nog héél even blijven liggen, want ik wil shooten.

Maar deze ochtend zag ik met elke regendruppel die droom (en de sneeuw) langzaam verdwijnen. Dus vanochtend alle gezinnetjes die op stand-by stonden laten weten dat de mini shoots helaas niet doorgaan.

Gelukkig komen er nog genoeg leuke plannen aan voor andere mini shoots.
Dus voor alle geïnteresseerden: houd mijn socials in de gaten 😉

En met deze twee had ik alsnog geluk. Laarzen aan, muts op, camera mee en toch nog even losgegaan in de sneeuw. 🤍

De hele week zat ik te duimen: laat dat pak sneeuw nog héél even blijven liggen, want… ik wil shooten!Maar deze ochtend ...
09/01/2026

De hele week zat ik te duimen: laat dat pak sneeuw nog héél even blijven liggen, want… ik wil shooten!

Maar deze ochtend zag ik met elke regendruppel die droom (en de sneeuw) langzaam verdwijnen. Dus vanochtend alle gezinnetjes die op stand-by stonden laten weten dat de mini shoots helaas niet doorgaan.

Gelukkig komen er nog genoeg leuke plannen aan voor andere mini shoots.
Dus voor alle geïnteresseerden: houd mijn socials in de gaten 😉….

En met deze twee had ik gister alsnog geluk. Laarzen aan, muts op, camera mee en toch nog even losgegaan in de sneeuw. 🤍

Woehoe, 2025 zit erop! 🥂Over de eerste paar maanden van het jaar heb ik het even niet.Maar over de rest maar al te graag...
31/12/2025

Woehoe, 2025 zit erop! 🥂

Over de eerste paar maanden van het jaar heb ik het even niet.
Maar over de rest maar al te graag!

Ik mocht prachtige bruiloften vastleggen, had tranen in mijn ogen bij speeches, at weer véél bruidstaartjes, lachte om eigenwijze maar oh zo lieve kindjes, legde dikke buikjes vast en had te gekke ondernemers voor mijn lens.
Wat bof ik toch dat ik bij zoveel moois aanwezig mag zijn.

En nu: oliebollen, champagne 🥂 en doorknallen naar 2026. Ik heb er zin in!

18/12/2025

Puur. Ongedwongen. Creatief. Met een flinke scheut humor.

Zo leg ik jullie dag vast. Geen geposeerde gedoe, maar gewoon hoe het écht gebeurt. Tante die haar champagne bijna uitproest, opa die een dutje doet, en die momenten waar je later van zegt: oh ja, dat gebeurde toen ook nog!

En het mooiste? Jullie hoeven er helemaal niets voor te doen. Gewoon genieten, dansen, lachen… en ik zorg dat alles op beeld komt.

💌 Benieuwd of jullie datum nog vrij is? Stuur me een berichtje en dan plannen we een vrijblijvend koffiemomentje. Zo ontdekken we meteen of het klikt én hoe ik jullie verhaal het mooiste kan vastleggen.

Hi, ik ben Mandy.En als je me net bent gaan volgen: wat leuk, welkom!Ben je hier al wat langer, dan weet je dat ik soms ...
15/12/2025

Hi, ik ben Mandy.

En als je me net bent gaan volgen: wat leuk, welkom!
Ben je hier al wat langer, dan weet je dat ik soms even verdwijn… om vervolgens weer op te duiken met een heleboel beelden en verhalen.
De afgelopen tijd was leuk, druk en een tikje chaotisch, waardoor ik hier wat minder te zien was. Maar hoe dan ook: supertof dat je mij volgt!

Zoals ik al zei: ik ben Mandy.
Moeder van twee, en al bijna 12 jaar samen met Niels.

Op de mooiste momenten in je leven sta ik ergens met een grote glimlach foto’s te maken. En dat is best bijzonder. Ik bedoel, wie mag er nou wekelijks getuige zijn van andermans puurste geluk?
Van een koppel dat elkaar het jawoord geeft, tot een gezellig gezin of een ondernemer met ambitieuze plannen: ik sta er steeds met mijn neus bovenop.

Dat geluk werkt trouwens twee kanten op.
Want naast mijn eigen gezin, is er weinig waar ik blijer van word dan deze momenten vastleggen.

Ik werk met rust, aandacht en oog voor de kleine momenten die écht het verschil maken. Ik beweeg mee in jouw verhaal, pak de regie waar nodig, maar laat vooral ruimte voor alles wat spontaan ontstaat. Zo kunnen jullie helemaal jezelf zijn en ontstaan beelden waar je over tien jaar nog steeds met een warm gevoel naar terugkijkt.

Welk verhaal kan ik voor jou vastleggen?
Stuur je aanvraag in via mijn website of een berichtje hier op Instagram.

MOMENTS THAT MATTER THE MOST ♥️Een aanraking, blije tranen, een schaterlach of liefdevolle blikken. Dat zijn de momenten...
14/11/2025

MOMENTS THAT MATTER THE MOST ♥️

Een aanraking, blije tranen, een schaterlach of liefdevolle blikken. Dat zijn de momenten waar je straks met een warm gevoel naar terugkijkt. Omdat ze echt zijn, en zo ontzettend jullie.

Ik beweeg me tussen jullie gasten, alert en dichtbij genoeg om de fragmenten te vangen die er écht toe doen.
Kleine, onverwachte dingen die samen het verhaal van jullie trouwdag compleet maken.
Onopvallend aanwezig, maar 100% betrokken.

De plekjes voor 2026 gaan hard! Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?
Laten we vrijblijvend kennismaken en kijken of we de perfecte match zijn! 💫📸

10/11/2025

Stel je voor…
Je trouwt in november en BAM! 15 graden, het zonnetje dat magisch door de bomen schijnt, en die warme herfstkleuren die alles nóg mooier maken 🍂✨

Als we toch een magische bol hadden die precies voorspelt hoe mooi het weer wordt…
Dan zou ik helemaal happy worden bij het idee van een novemberbruiloft!

Dus…als jij wist dat november dit soort dagen brengt, zou jij dan deze maand kiezen voor je bruiloft?

Locatie:

Adres

Boedapestlaan 98
IJsselstein
3404 VD

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Mandy de Jager fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen