02/04/2026
Afgelopen zaterdag voor de 2de keer bij Quintus Handbal wezen kijken en de wedstrijd van Dames 1 gefotografeerd.
Hierbij de link naar het resultaat:
Ik maak vooral foto's van wielerwedstrijden, maar ook bij andere sporten/evenementen om mooie acties en emotie of inzet vast te leggen.
Honselerdijk
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Ingrid Slaman sportfotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Stuur een bericht naar Ingrid Slaman sportfotografie: