09/04/2026
Long time no see! Bijna een jaar niks gepost 🤭
En of ik nog shoots doe? De meest gestelde vraag in de afgelopen maanden haha. Het antwoord is: ja! Ik heb het rustig aan weer opgepakt, want ik vind het echt veel te leuk! Veel kinderportretten, gezinnen en newbornshoots de afgelopen en de komende weken.
Ik heb, door de combinatie met mijn baan wel veel minder beschikbare plekjes dan voorheen. Tot en met juli is de agenda vol en vanaf augustus is er weer ruimte!
Stuur dus gerust een berichtje als je wat wilt plannen ✨