09/10/2023
I'm back πββοΈ
Een aantal jaren was het complete radiostilte op dit account. Misschien ken je me nog van de jaren waarin ik veel families en kinderen fotografeerde.
Toen grote vriend C langs kwam verloor ik veel opdrachten, maar ook wel wat motivatie. Ik richtte me op een ander passie, het beklimmen van vele bergen en uren lang buiten zijn. Ik heb veel gedaan in de outdoor branche, maar oude liefde roest niet.
Inmiddels begint het weer te kriebelen en komt de camera er steeds vaker bij. Ik heb dus onwijs veel zin om weer te gaan fotograferen π€©
De website is nog in de maak, maar deze herfst heb ik al de eerste plekjes voor nieuwe shoots! En zoals je al aan de naam kan zien, het liefst lekker buiten! Van Γ©chte buitenfamilies die graag rondom het kampvuur verzamelen tot toffe outdoor events.
Heb jij zin in nieuw en sprekend beeldmateriaal? Stuur me een berichtje en dan plannen we wat leuks in!
Voor nu, welkom weer hier! Leuk dat je er (nog) bent π