10/06/2026
Komend weekend wordt erg druk maar wel heel erg leuk.
Zaterdag ben ik aanwezig bij de selectiewedstrijd dressuur voor ponyβs (en paarden Z1/Z2) bij Stal 't Sander en zondag bij de dressuur-vaardigheid bij PSV Ons Genoegen Prinsenbeek
Met meerdere ringen bij de selectiewedstrijd is het niet mogelijk om iedereen te voorzien van fotoβs. Dus doe je mee of ken je iemand die meedoet, stuur me een berichtje als je zeker wilt zijn van fotoβs.
Voor wat betreft zondag, ook hier geldt: wil je zeker zijn van fotoβs (dressuur of vaardigheid), stuur me dan een berichtje.
Ik probeer zoveel mogelijk combinaties te fotograferen maar allemaal gaat niet lukken.