Priscilla's photography

Priscilla's photography Moeder van 3❤️ dol op fotograferen en dan het liefst in een mooi bos,met allemaal leuke mensen 🥰📷🌲

04/05/2026

De mooiste herinneringen liggen in de mooiste foto’s.📷

Of ze nu door een fotograaf zijn gemaakt of dat je zelf de herinneringen vast legt met je telefoon.

Maar daarna wat doe je er dan mee?
Blijven ze op je telefoon of print je ze uit.

Naast fotograferen vind ik het super leuk om jouw herinneringen tastbaar te maken.
Ik tover jouw foto’s om in de leukste magneten 🥰

Wil je meer weten, stuur gerust vrijblijvend een berichtje ❤️
Enne kleine tip, Moederdag komt eraan 😄

Deel 2 van ons paasweekend in Duitsland 🥰Wat hebben we genoten en ja ik blijf in de herhaling vallen haha, maar zeg nou ...
16/04/2026

Deel 2 van ons paasweekend in Duitsland 🥰

Wat hebben we genoten en ja ik blijf in de herhaling vallen haha, maar zeg nou zelf:
natuur
spellende kids
vieze kids
De rust en de geluiden van vogels en het water.

Daar geniet je toch het meeste van 🥰

Soms hoef je niet ver weg om het gevoel van vrijheid te vinden.Met de caravan op pad, gewoon een paar dagen ertussenuit....
04/04/2026

Soms hoef je niet ver weg om het gevoel van vrijheid te vinden.
Met de caravan op pad, gewoon een paar dagen ertussenuit.
Geen strak plan en vooral geen haast.
Wij mogen de gemakken van een caravan ervaren dankzij Nijsink Caravans

We staan op een prachtige camping aan de Laacher see.
We kijken uit op abdij Maria Laach en hebben vandaag de Burg Eltz ontdekt.
Wat een natuur en wat een omgeving hier 🌲🌳🥰

De kids die spelen met steentjes, een beetje modder, frisse lucht, genieten van hun stapelbed in de caravan.🙈
Alles net even wat langzamer.

En wat ik misschien nog wel het fijnst vind?
Hoe makkelijk dit eigenlijk is.
Geen gedoe, alles bij je, gewoon gaan.
Voor een paar dagen voelt het al als echt weg zijn.
Dus twijfel je ooit over zoiets?
Gewoon doen. Echt.

Zou jij zo’n tripje maken? 🚐🌿

O enne terwijl ik dit typ… zit ik hier gewoon te genieten van een biertje en de rust 🍻 proost 😄

Lente & zon ☀️ Ondanks dat ik mega gek ben op de herfst en winter ( ja ik heb zelfs nog geen winterjas gedragen haha )Mo...
16/02/2026

Lente & zon ☀️

Ondanks dat ik mega gek ben op de herfst en winter ( ja ik heb zelfs nog geen winterjas gedragen haha )
Moet ik heel erg bekennen, dat ik ook wel uitkijk naar de warme en zonnige dagen.
Ok geen 25+ weer, want dan functioneer ik niet fatsoenlijk 😂

Want zeg nou zelf, als je dit soort plaatjes ziet, heb je toch gelijk weer zin in zon, picknicken en de warmte op je toet.

Enne om die lente te vieren en natuurlijk Valentijn ( ja die is al geweest, I know ) en met het vooruitzicht op Moederdag.
Heb ik een te leuke actie deze maand, check gauw de highlights, want daar kan je hem terug vinden ❤️

Voor nu een hele fijne avond 🙋‍♀️

Ik ga deze dagen wel missen.De kou, de sfeer, de warme sokken thuis haha.Maar……..Ik kijk ook uit naar de langere dagen. ...
04/02/2026

Ik ga deze dagen wel missen.
De kou, de sfeer, de warme sokken thuis haha.

Maar……..
Ik kijk ook uit naar de langere dagen.
Meer licht en tijd om buiten te zijn.
Niet p***e de warmte ( echt daar kijk ik niet naar uit haha )
Gewoon meer tijd.

De moestuin weer vullen, vuurtjes, boekjes buiten lezen, de geur.
Maar nu eerst nog genieten van de kou haha.

De afgelopen tijd was het hier wat stiller.Niet omdat er niets was, maar juist omdat er zoveel was.Ik trok me terug. Naa...
12/01/2026

De afgelopen tijd was het hier wat stiller.
Niet omdat er niets was, maar juist omdat er zoveel was.

Ik trok me terug. Naar mijn gezin. Naar mezelf.
De natuur liep al die tijd gewoon door terwijl ik even vergeten was om écht te kijken.
Om te voelen waar ik sta, wie ik ben en wat ik wil vertellen met mijn fotografie.

De afgelopen maanden stond ik vooral stil.
Niet bewust, maar omdat ik mezelf een beetje kwijt was.
Ik vergat hoe goed de natuur me doet.
Hoeveel rust er zit in samen wandelen, koude handen, vieze laarzen.

Juist in deze seizoenen, herfst en winter, waar ik zo van hou.
In het kleine. Het ongepolijste. Het echte.

Langzaam vind ik het weer terug.
In mijn gezin. In het bos.
En in de richting die ik op wil met mijn fotografie.

Herken jij dit ook, dat je soms even stil moet worden om weer te voelen wat klopt?

En dan zitten de kerstdagen er bijna op 😊🎄Vandaag lekker keutelen en nog even naar buiten, het is heerlijk koud, dus wie...
26/12/2025

En dan zitten de kerstdagen er bijna op 😊🎄

Vandaag lekker keutelen en nog even naar buiten, het is heerlijk koud, dus wie weet kunnen we nog schaatsen op natuurijs dit weekend ⛸️

Ik wens je nog een hele fijne 2de kerstdag 🎅🎄 geniet van de tijd samen en op naar het nieuwe jaar 🎆

Bos, zwanger en kou.Want dat was het 😅De nevel door de bomen en toch dat zonnetje en ja dat zonnetje was heerlijk, maar ...
11/12/2025

Bos, zwanger en kou.

Want dat was het 😅
De nevel door de bomen en toch dat zonnetje en ja dat zonnetje was heerlijk, maar als eenmaal dat zonnetje weg was, donders 🥶

Het mooie aan het shooten buiten in de natuur is dat elk moment anders is.
Geen gestylde studio, geen perfecte achtergrond ( voor mij wel natuurlijk haha )
De natuur heeft iets ongefilterd en samen met jouw alleen of met jouw gezin, leg ik hier ook de ongefilterde momenten vast ❤️

Zie ik jouw binnenkort voor mijn lens?

We laten de herfstkleuren achter ons.🍂🍁De bladeren vallen, het bos verandert en langzaam schuiven we richting die stille...
01/12/2025

We laten de herfstkleuren achter ons.🍂🍁
De bladeren vallen, het bos verandert en langzaam schuiven we richting die stille, frisse maanden.

Maar….. 1 ding blijft hetzelfde.
Dat gevoel van samen zijn.
Dat kleine avontuur dat je alleen in de natuur hebt.
De kinderen die rennen, laarzen die door het blad ploffen, gesprekken die vanzelf komen tijdens een wandeling.🌲

De winter staat voor de deur en die wordt vaak onderschat.
Maar ook dit seizoen heeft zo veel sfeer.🛷
Kille luchten, lage zon, warme kledinglagen, een rustig bos…
Het is rauw, eerlijk, puur en juist dat maakt winterfoto’s zo mooi.

Niets bedacht, niets perfect.

Krijgen jullie al zin in die winterbeelden?
Stuur me gerust een berichtje ❤️

Soms ken je een plek zó goed… en toch laat iemand je een stukje zien dat je nog nooit hebt ontdekt. 🌿Deze familie nam me...
19/09/2025

Soms ken je een plek zó goed… en toch laat iemand je een stukje zien dat je nog nooit hebt ontdekt. 🌿

Deze familie nam me mee naar een prachtig hoekje van het bos waar ik nog niet eerder was geweest en wat een gouden tip: een plek vol ruimte om te spelen, te lachen en te genieten.
De shoot was een mix van alles:
van geposeerde foto’s (ja, die kunnen ook héél mooi zijn in de natuur!) tot de vrije, speelse momenten waar iedereen zichzelf kon zijn. De kids hadden de grootste lol, de hond genoot net zo hard mee en ik stiekem ook.
Deze combinaties zijn goud waard, foto’s die opa en oma trots aan de muur hangen en beelden die voor jullie zelf later een warm gevoel oproepen. Puur, gezellig en precies zoals jullie zijn. 🤎

Adres

Doornspijk

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Priscilla's photography nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Priscilla's photography:

Delen