23/04/2026
Wat voelt het gek om dit zo op te schrijven… maar ook zó goed 🍀
Afgelopen jaar heb ik mijn fotografie eigenlijk helemaal los moeten laten. Door de ziekte van mijn man stond alles stil, en lag mijn focus volledig ergens anders. Een intense periode, waar werk gewoon even niet belangrijk was.
Gelukkig gaat het nu beter… en merk ik dat er weer ruimte komt voor iets wat ik zó graag doe.
Fotografie! Zowel mijn natuur fotografie en Just Jo fotografie 🤎
En eerlijk? Het kriebelt aan alle kanten. Ik zit vol ideeën, energie en zin om weer te creëren. Om mensen te ontmoeten, verhalen vast te leggen, herinneringen te maken die echt iets betekenen.
En dan dit… er staan inmiddels gewoon al meer dan 20 shoots gepland, waaronder 4 bruiloften… ik snap het zelf nog steeds niet helemaal 🥹�Ik ben zó dankbaar voor het vertrouwen.
Omdat mijn agenda door alles nog best open is, heb ik veel flexibiliteit om nieuwe shoots in te plannen. Dus als je al een tijdje denkt om een shoot te doen? Het seizoen begint NU …De natuur bloeit helemaal op en dat vraagt om prachtige verhalen vast te leggen!
Het voelt heel fijn om dit stukje van mezelf weer terug te vinden en mooie momenten te kunnen geven! 𝘍𝘰𝘵𝘰’𝘴 𝘰𝘯𝘵𝘩𝘰𝘶𝘥𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘵 𝘮𝘦𝘯𝘴𝘦𝘯 𝘷𝘦𝘳𝘨𝘦𝘵𝘦𝘯 ♡
Liefs Jo🍀