18/06/2026
Nieuwe foto's! Ik ben nog steeds in België, gisteren was de eerste etappe van de Baloise Tour of Belgium. Ik was bij de start en op twee mooie plekken langs de weg, helaas niet bij de finish want ik moest 2,5 uur rijden naar de volgende plaats, Merelbeke. De b&b (nou ja, een kasteel is het eigenlijk) ligt op 100 meter van de start dus ik ga straks even lopend daar naar toe.
Daarna heel snel richting Zottegem en Kruishoutem want ze rijden een stukje door mijn geliefde 'Ronde-gebied' in Vlaanderen. En dan naar de kust voor de finish in Knokke-Heist (daar zijn plaatselijk rondes dus ik hoop dat ik op tijd ben).
Een paar foto's van gisteren.