03/05/2026
Afgelopen week heb ik de laatste shoot in mijn studio op de NDSM gemaakt. Met pijn in mijn hart heb ik de studio opgeruimd. Gelukkig wil Lita voor mij nog poseren. Dankjewel, Lita
Redactioneel/Commercieel/Model&Portret fotografie
Ndsm Plein 147
Amsterdam
1033WC
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Hans Thé Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Stuur een bericht naar Hans Thé Fotografie: