18/06/2026
Keskikesässä on jotain erityistä ☀️🌿
Yhtäkkiä koko Suomi pysähtyy.
Kaiken kiireen ja hulinan jälkeen tulee hetki, jolloin saa hengähtää ja huomata:
kesä on oikeasti täällä.
Mun suositus juhannustekemiseksi:
Mene hetkeksi makaamaan varvikkoon tai nurmikolle.
Tunne maa ja kasvit sun alla.
Aurinko ja valo sun kasvoilla.
Hengitä syvään.
Nosta katse taivaaseen ja seuraa pilviä.
Ja kiitä hiljaa mielessä muutamasta hyvästä asiasta.
Sitten valitse yksi asia, jota kohti haluat tänä kesänä mennä.
Ehkä se on joku näistä;
☀️ huomaat useammin hyvät asiat
🤍 puhut itsellesi vähän lempeämmin
🌿 teet joka päivä yhden asian ihan vaan ilon vuoksi
Ja ota lopuksi ajatuskuva - talleta muisto itsellesi juuri siitä hetkestä.
Mikä olisi sun vinkki hyvään kesään?
Ihanaa keskikesän aikaa kaikille 🤍