05/09/2025
Kuva yrittämisen alkutaipaleelta vuodelta 2017. Onpa ollut aikamoinen matka. Yrittämisen aikana olen saanut tehtyä kolme tutkintoa P***e edellä puuhun - yliopistosta! Olin hakemassa jo neljättä perättäistä m***a jättäydyin pois opinnoista ja tämä on ollut oikein piristävää vaihtelua.
Sain tuossa jokin aika sitten ADHD-diagnoosin ja sen tuoma kela-tuettu kuntoutus on ollut minulle tosi tärkeä asia. Pitkään piti porskuttaa ja yrittää selviytyä kaikesta yksin. Onneksi on löytynyt hyviä ihmisiä ympärille joihin voi luottaa asioissa, kiitos teille kaikille ❤️ Olen myös oppinut itsestäni paljon ja siitä miksi ja miten teen asioita sekä oman itsensä hyväksymisessä sellaisena kuin on, on ollut vapauttavaa.
Tällä hetkellä isoimpina asioina on usko itseen ja tekemiseen, rentous ja tärkeimpänä, se, että minä ihan oikeasti olen hyvä tässä työssä. Pystyn seisomaan kuvieni ja luovien ratkaisujen takana vielä kymmenenkin vuoden jälkeen.
Seuraavia kuvia ja tarinoita kohti!