02/06/2026
The anatomy of a flying Finn.
Kun Kanada kaatui lauantai-iltana, oli tyystin selvää että finaalia mennään väijymään jonnekin keskustaan kamera völjyssä. On sit sujuva kulkuyhteys torille sikäli mikäli. Ja kutinahan osu oikeaan, Maamme-laulun jälkeen takamus asentui Peugeotin satulaan ja helvetillis-perkeleellistä mankelointia Kauppatorille.
Oon siinä ehkä reilun tunnin verran ollut ihmismassojen vietävänä eestaas, kun löydän itseni Aallottaria-veistoksen vierestä ja selän takaa kuuluu ensimmäinen megapläts.
se siellä suoritti juuri Supermanit altaaseen. Ehin vaivoin saamaan parin ruudun verran loikan jälkituuletuksia ja jään altaan vierelle kuvaamaan muita vedessä bailaavia juhlijoita.
Hetken tai kahden perästä sivusilmässä valmistaudutaan jo uuteen leiskautukseen ja kovasti koitan saada siitä kiinni, m***a suljinaika ei riitä pysäyttämään liikettä.
Harmistun, en lannistu. Jään passiin, ruuvaan asetukset kuntoon. Pian syntyy katsekontakti, viittilöin kädellä että kerran vielä.
Rec ja play.