07/03/2026
Mi versión del tema "You Got It" - Roy Orbison y The Royal Philharmonic Orchestra
Con cascos mucho mejor 😉
https://youtu.be/0-ZXzLi_tP4?si=iUsqXvcbtjB7DEh7
Más versiones a la batería en mi canal de You Tube
https://www.youtube.com/channel/UCGcz70SRzkQP_JDe4W41Iuwh
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.