09/06/2026
Horsens fotoklub har i aften holdt sommerafslutning med spisning på ming hao i Horsens. 18 medlemmer var mødt op, nogle sammen med ægtefælle.
Snakken gik lystigt, og den hyggelige stemning var mærkbar 😊
På næste tirsdag runder vi af med ekstern bedømmelse af vores billeder fra månedskonkurrencer, og der skal findes en klubmester, inden vi går hver til sit for sommeren.🌞🌞