17/06/2026
Her i foråret har jeg haft fornøjelsen af at fotografere mange søde dagplejebørn. Fællesnævneren har været udendørs portrætter. Udendørs er der nemlig plads til leg, bevægelse og nysgerrighed, og det giver ofte nogle meget naturlige og personlige portrætter. 🥰
Netop i dette øjeblik sidder jeg og uploader billeder til 12 dagplejere mere, så endnu flere forældre snart kan glæde sig til at se billeder af sine skønne børn.
Derudover er en stor stak printbestillinger på vej hjem til mig i denne uge. Dem glæder jeg mig til at levere til 6 andre dagplejere, hvor forældrene venter spændt på at få billederne i hænderne. 🤩
Tusind tak til alle de dagplejere, der har haft mig på besøg. Jeg hygger mig virkelig med at fotografere de små og jeg er taknemmelig for den tillid, I viser mig. ❤️