13/05/2026
Udendørsstudiet er vågnet igen 🌿📸
Maj er en af de måneder, hvor naturen virkelig begynder at arbejde med på billederne.
Lyset bliver blødere.
Træerne får mere liv.
Græsset og blomsterne begynder at give billederne den der rolige, naturlige stemning, som er svær at skabe på samme måde indendørs.
Jeg elsker studiet - men der er noget helt særligt ved at fotografere mennesker i naturen.
Børn får ofte lidt lettere ved at være sig selv.
Forældre slapper mere af.
Og familiebilleder får en anden form for liv, når man ikke bare står foran en baggrund, men er midt i et sted, der føles rart at være.
Jeg har nu haft studiet her i Nordjylland i et år, og derfor har jeg også fået samlet en video, hvor man kan se udendørsstudiet gennem årstiderne.
Hvis du er nysgerrig, kan du se mere her:
https://profilfoto.dk/portraetfotografi/portraetter-i-naturen-naturlige-og-aegte-oejeblikke/