Re ti ginetai ston kosmo

Re ti ginetai ston kosmo Όλα όσα μας αρέσουν κι όσα δε μας αρέσουν.Όμορφα,άσχημα,παράξενα,παράλογα,λογικά.

Δεν είναι πάντα σίγουρο πως ότι βλέπεις είναι αληθινό!!! Μερικές φορές τα φαινόμενα απατούν!!!

Αναλογίσου ,πόσοι από τους ανθρώπους που συναντάς και μιλάς στην καθημερινότητά σου ,κάνουν έστω και μια θετική σκέψη γι...
01/06/2026

Αναλογίσου ,πόσοι από τους ανθρώπους που συναντάς και μιλάς στην καθημερινότητά σου ,κάνουν έστω και μια θετική σκέψη για σένα και μετά επαναπροσδιόρισε των κύκλο των συναναστροφών σου.

Ας υποδεχτούμε το καλοκαίρι που μπαίνει και τυπικά αύριο του Αγίου πνεύματος κι ας αναλογιστούμε ο καθένας για τον εαυτό...
31/05/2026

Ας υποδεχτούμε το καλοκαίρι που μπαίνει και τυπικά αύριο του Αγίου πνεύματος κι ας αναλογιστούμε ο καθένας για τον εαυτό του τι είναι αυτό που θέλει πραγματικά στη ζωή του ,τι έχει και τι θέλει να αλλάξει και κυρίως ,πως θα το αλλάξει !!!
🌿🌹🍒❤️

Χρόνια πολλά στη δική μας μαμά και σε όλες τις μαμάδες του κόσμου!!!Μητέρα - λέξη & έννοια ιερή και αναντικατάστατη !!!🌹...
10/05/2026

Χρόνια πολλά στη δική μας μαμά και σε όλες τις μαμάδες του κόσμου!!!
Μητέρα - λέξη & έννοια ιερή και αναντικατάστατη !!!🌹🌷❤️

Και σαν πρώτα ανδρειωμένη,χαίρε ω χαίρε λευτεριά !!!🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷
25/03/2026

Και σαν πρώτα ανδρειωμένη,χαίρε ω χαίρε λευτεριά !!!🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷

Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες του κόσμου!!!❤️🌷
08/03/2026

Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες του κόσμου!!!
❤️🌷

Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου και σηματοδοτεί τις θυσίες και τα επιτεύγματα των γυναικών όλου του κόσμου για πάνω από έναν αιώνα. Γιορτάστηκε για πρώτη φορά το 1909 με πρωτοβουλία του Σοσιαλιστικού Κόμματος των ΗΠΑ, υιοθετήθηκε δύο χρόνια αργότερα από τη Σοσιαλιστική Διεθνή και .από το 1975 τελεί υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, για την ανάδειξη των γυναικείων δικαιωμάτων σε όλο τον κόσμο.
Η σελίδα μας την αφιερώνει στην κυρά της Ρω! Μια ηρωίδα Ελληνιδα γυναίκα!
"Δεν θυμάμαι πότε ήταν που αγάπησα τη σημαία..Θυμάμαι όμως τη στιγμή που αποφάσισα να την ανεβοκατεβάζω κάθε μέρα..Η αίσθηση ότι θα κάνω κάτι σ' αυτή τη ζωή που,και κανείς να μη το καταλαβαίνει,εγώ θα ξέρω το γιατί,με ξετρελανε..Σαν να βλέπεις στον ύπνο σου οτι γιατρευτηκες από θανατικό και παρόλο που στον ξύπνιο σου δεν πάσχεις από τίποτα,θυμάσαι μια για πάντα πως είναι να σώζεσαι..Αυτό αισθάνθηκα.. Αισθάνθηκα όπως όταν ονειρεύεσαι ότι πετάς.. δευτερόλεπτα που χάνεις το έδαφος κάτω από τα πόδια σου,επειδή το ζήτησες εσύ.. και μετά αυτό που,όταν ξαναντικρίσεις τα πουλιά,κοιτάζεστε με νόημα..
Είχε σημασία για μένα το πως την ανεβάζω..Μετρούσα τον αέρα.. ένιωθα την ανάσα στο ύφασμα..Θέλει συγκέντρωση να κοιτάζεις ένα πανί και να βλέπεις ένα καράβι.. γιατί είτε χάρτινο είναι είτε πραγματικό,θέλει πολλή πίστη και ακόμη περισσότερη μαγεία να κρατήσεις ένα καράβι στον αέρα..
Τι τράβηξα Θεέ μου γι' αυτή τη μαγεία.. ταλοί,Γερμανοί,Τούρκοι δεν τελείωνανε...Λύσσα κακιά..λες και θα τελείωνε ο κόσμος από μια σημαία...Δεν τους έφτανε να την κατεβάζουν με τρόμαζαν..με προσέβαλαν όπου νόμιζαν ότι θα με πληγώσει.. Το απολάμβαναν τόσο.. Που μου έκανε εντύπωση..
Τόση σημασία έχει βρε κεραταδες η σημαιουλα μιας γριας;
Και μια μέρα,η φωνή μου απάντησε...Ναι !παψε,τόση σημασία έχει..Αυτή είναι η απόλαυση τους.Να εξευτελίζουν τον κακομοίρη. Δεν μπορούν χωρίς αυτόν. Ένιωσα ανακούφιση γιατί κατάλαβα τον κόσμο απ'την αρχή...Ένας κακομοίρης από δω,ένας κακομοίρης από κει,τι νομιζεις;Ποιός φυλάει τον κόσμο;Εμείς τον φυλάμε.Η δική μας καμπούρα τον σώζει. Γιατί χωρίς εμάς θα έμεναν με τους ομοίους τους και θα έπαιρνε ο κόσμος φωτιά. Γι'αυτό μας αγαπάει ο Θεός..Δεν σώζουμε τον κόσμο για να συνεχίσουν τα αίσχη τους. Τον σώζουμε ώστε να έχουν το περιθώριο μια μέρα να καταλάβουν. Για να υπάρχει ακόμη κόσμος,αν κάποιος από αυτούς μετανοήσει.
@ακόλουθοι

3 ιεράρχες ...Θεσσαλονίκη !!! Καλή Αποκριά ,καλή Σαρακοστή σε όλο τον κόσμο!!!
22/02/2026

3 ιεράρχες ...Θεσσαλονίκη !!! Καλή Αποκριά ,καλή Σαρακοστή σε όλο τον κόσμο!!!

Επιβλητικά και συνάμα απόκοσμα και κρύα ...
09/02/2026

Επιβλητικά και συνάμα απόκοσμα και κρύα ...

Δεκέμβριος 2018 .Χιόνι & κρύο...από το συρτάρι των αναμνήσεών μας...❤️🙍
25/01/2026

Δεκέμβριος 2018 .Χιόνι & κρύο...από το συρτάρι των αναμνήσεών μας...❤️🙍

19/01/2026

❤️❤️❤️❤️❤️

Χειμωνιάτικο πρωϊνό Κυριακής ,μπροστά στη θάλασσα με μια ζεστή σοκολάτα .Καλημέρα σε όλο τον κόσμο!!!
11/01/2026

Χειμωνιάτικο πρωϊνό Κυριακής ,μπροστά στη θάλασσα με μια ζεστή σοκολάτα .
Καλημέρα σε όλο τον κόσμο!!!

Adresse

Frankfurt

Benachrichtigungen

Lassen Sie sich von uns eine E-Mail senden und seien Sie der erste der Neuigkeiten und Aktionen von Re ti ginetai ston kosmo erfährt. Ihre E-Mail-Adresse wird nicht für andere Zwecke verwendet und Sie können sich jederzeit abmelden.

Teilen

Kategorie