13/06/2026
Dierenwelzijn mag nooit een vorm van profilering zijn 👊 het moet voortkomen uit oprechte betrokkenheid, zorg en liefde voor alle dieren.
Daarom wil ik mijn diepe dankbaarheid uitspreken aan de faculteit Diergeneeskunde van de Universiteit Gent. Dankzij jullie deskundigheid, toewijding en niet-aflatende inzet voor dieren kreeg Pino de juiste diagnose en behandeling die hij nodig had om te herstellen.
Vandaag mag hij eindelijk weer naar huis, en daar ben ik ongelooflijk dankbaar voor.
Respect en menselijkheid tonen zich in de manier waarop we omgaan met de meest kwetsbaren onder ons, ook met dieren 🐾
Een welgemeende dank gaat ook uit naar iedereen die ons de afgelopen periode heeft gesteund met berichten, medeleven en warme woorden. Jullie steun heeft ons veel kracht gegeven en betekende meer dan woorden kunnen uitdrukken.
Facebook bestaat nog uit duizenden lichtjes en dat heb ik ondervonden 🔥❤️
Uit de grond van ons hart, dankjewel.
Pino & baasjes
Adriaan en Peter ❤️🐾