20/05/2026
Afgelopen zaterdag stond de tiende editie van de jaarlijkse Play-in organiseert door Stichting Eiland IJsselmonde Festival weer op het program. Het was weer een super leuke dag. Het was weer tof om foto’s te maken gedurende de dag en daarnaast getrakteerd te worden op mooie muziek. Hopelijk volgend jaar weer.