19/09/2020
ŞIRNAK İŞ ADAMLARINA YATIRIM DAVETİ YAPIYORUZ..
Türkiye’deki ticaret hacminin önemli bir yüzdesi ilimiz üzerinden Habur Sınır Kapısı aracılığıyla yapılmaktadır.
Yapılan bu ticaretin % 1'ini sağlayan şirketlerin hammadde ihtiyacını sağlayan fabrikalarının, işletmelerin merkezini ilimize taşıdığımız zaman sıcak para sirkülasyonuna ve istihdama büyük faydası olacağı kanısındayız. Irak pazarına, Van yolunun yapılmasıyla eklenecek İran pazarı da, ilimizi yatırımcılar için cazip hale getirerek yatırımların önünü açacaktır.
İlimizde ASKON ve MÜSİAD iş adamları derneklerinin merkezleri mevcut, buna ek olarak, yatırım yapabilecek yüzlerce iş adamı var. Artık herkes elini taşın altına koymak zorunda. Herkes siyasi görüşünü bir kenara bırakıp sadece vatandaşı, memleketi gözetecek kararlar almalıdır.
Yatırımın gerçekleşmesi için birlik ve beraberliğin sağlanmasını istiyoruz. Valimiz, iş adamları, STK’lar, siyasi partiler, belediye başkanları, kısacası ilimize etkisi dokunacak herkesin bir araya gelip uzun uzun istişareler yapması gerekiyor. Memleketimiz için, hemşehrilerimiz için neyin iyi olacağı, nasıl hareket edersek Şırnak'ı kalkındırırız, yatırımcıları nasıl çekebiliriz bunları konuşup hep birlikte hareket etmemiz gerekir.
İnsanlarımız mevsimsel göç yapmak zorunda kalmasın ailelerinden, sevdiklerinden uzakta çalışmasın.
Bir tek memleketimiz var, bir tek Şırnak var başka da yok. Gelin hep beraber üstümüze düşeni yapalım.
Bu hepimizin sorumluluğudur.