18/10/2024
SORGUN ÇAMLIĞI YANGINI BİR SABOTAJDIR,,,Neden mi??? ana yol dan 200 mt içeride başlamıştır yangın sebebi şu araç girişi zor olsun ve yangın noktası hemen tespit edilemesin diye, yangının başladığı nokta da çok sık ağaçlık ve çukur itfaiye kuma batmadan gelebilirse bu sık ve çukur alana iyice yanaşamasın ve bununla birlikte hortumu yetmesin ve uzun zaman sonra müdahale edilsin diye,,akşam karanlık çöktüğünde başladı yangın sebebi çok basit ana girişlerde bulunan kameralar dan daha kolay kaçabilsinler ve de jandarma akşam ormanın içerisinde devriye attığında saklanabilmek için vede en önemlisi yangın söndürme helikopteri ve uçakları müdahale edemesinler diye,,,sahi bu Manavgat'dan ne istiyorsunuz arkadaş siz,,siz kimlersiniz yüzünüzü bir gösterin de önce yüzünüze tükürelim sonra da sizinle halk olarak savaşalım,,Allah sizlerin de ciğerinizi yaksın,,,ALLAH BELANIZI VERSİN,,, ha bu arada ihmali olan her kim ve kuruluş varsa derhal hesap vermeli Yüce Türk Adaletinin huzuruna çıkartılmadır,,, Geçmiş olsun MANAVGATIM,,BU SON OLSUN