14/04/2020
Eğer, yeniden başlayabilseydim yaşamaya,
ikincisinde, daha çok hata yapardım.
Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardim.
Neşeli olurdum, ilkinde olmadığim kadar,
Çok az şeyi
Ciddiyetle yapardim
Temizlik sorun bile olmazdı asla.
Daha çok riske girerdim.
Seyahat ederdim daha fazla.
Daha çok güneş doğuşu izler,
Daha çok dağa tirmanır, daha çok nehirde
yüzerdim.
Görmediğim bir çok yere giderdim.
Dondurma yerdim doyasıya ve daha az
bezelye.
Gerçek sorunlarım olurdu hayali olanların
yerine.
Yaşamin her anıni gerçek
insanlardandim ben
Yeniden başlayabilseydim eğer, yalnız mutlu
anlarım olurdu.
ve verimli kılan
Farkinda misinız bilmem. Yaşam budur zaten.
Anlar, sadece anlar. Siz de anı yaşayın
Hiçbir yere yanında termometre, su, şemsiye
paraşüt almadan,
Gitmeyen insanlardandım ben.
Yeniden başlayabilseydim eğer, hiçbir şey
taşımazdım
Eğer yeniden başlayabilseydim,
ilkbaharda pabuçlarımı firlatir atardım.
Ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çiplak
ayaklarla.
Bilinmeyen yollar keşfeder, güneşin tadina
ve
varir,
Çocuklarla oynardım, bir şansım olsaydı eğer.
Ama işte 85'indeyim ve biliyorum..
ÖLÜYORUM...
Jorge Luis BORGES
❤️
@ Kahramanmaras