07/04/2026
Deka'nın Hikayesi
Oğlumuz Dekayı 5 aylıkken kömürlükte yaşadığı için alıp evimizin bahçesine getirmiştik.Zaten sahiplenmek için arayıştaydık.Kaç kez eğitim aldırdık binlerce lira harcadık bahçeyi onun rahatına uygun yaptırdık bir türlü sakinleşmedi hep çok hareketli hep çok heyecanlı.Yürüyüşe çıkarken zorlanıyorduk bizi o gezdiriyordu🤣Kısırlaştırın sakinler dediler onu yaptık ve hemen akabinde parvo kaptı ölümden döndü günlerce onu kucağımda veterinere taşıdım çünkü orda kalmadı veterinerlere saldırıyordu serumlarını ben takabiliyordum bitek bana izin veriyordu.Midesine kadar elimi sokup ilaç yutturuyordum geri çıkaramasın diye.Günlerce biberonla zorla ağzına mama sıkıp çenesini kapatıp yutmasını bekledim.Ama kurtuldu🤎
Sonrasında biraz daha tuhaflaştı zaten manyaktı😅Sürekli havlamaya evin camlarına atlamaya başladı mahalleden tepki aldık onu da bırakın evin camlarını indirmeye çalışıyordu atlayarak.Ne yapsak olmadı ve bizde tanıdık birinin fabrikasının bahçesine verdik kocaman bir alan rahat ederdi sık sık da gidip görüyorduk.Sonra fabrika kapanmış birtürlü ulaşamadık arıyorduk şurada burada vb tatmin olmadığımız cevaplar.Bir mucize oldu ve eşim bir garaja ortak oldu dedik hemen Dekayı bulup geri almalıyız.Konuştuk ve Nerdeyse söyleyin geri almak istiyoruz diye ve o zaman öğrendik ki başkasına verilmiş.O kişiye ulaştık ve ufacık alanda kalıyor mecburen salamıyoruz çünkü kedilerine saldırıyormuş bahçeyi falan kazıyormuş o da mutlu değil lütfen alın dedi😅Vermese gidip kaçıracaktık zaten kafaya koymuştuk.🤭
Hemen ertesi gün gittik aldık ve o da bu videoda🥹
O gittikten sonra hiçbişey eskisi gibi olmamıştı hiç normale dönememiştik.Şimdi yanımızda ve çok mutluyuz huzurluyuz🙏🏻Hayatımıza kaldığımız yerden devam edebiliriz artık🤎
He bu arada asla manyaklığından bişey kaybetmemiş hala aynı deli çocuk 🤭
hiperaktivitesi olduğu için sürekli oyun oynamak koşmak vs istiyor o yüzden de herkesi taciz eder hiçbişey yapamıyorsa bulduğu şeyleri kırar parçalar yer vs😆Isırır mı hayır asla ama taciz eder rahatsız eder🤓
Şuan hem bizimle hem çok özgür bir alanı var.O mutlu biz daha mutlu.Artık sonsuza dek kavuştuk binlerce kez şükür✨️🙏🏻