Ahter Özmen Ünal

Ahter Özmen Ünal Merhaba, bu sayfada çektiğim fotoğrafları ve onları nasıl düzenlediğimi anlattığım payla?

Minik düdük makarnamız geliyooooor🐣 Uzun zamandır buralardan uzak kalmamın sebebi işte bu haberdi🙃 Yok önce bebişin...
17/10/2020

Minik düdük makarnamız geliyooooor🐣 Uzun zamandır buralardan uzak kalmamın sebebi işte bu haberdi🙃 Yok önce bebişin kalbini duyalım, yok şu hafta da geçsin, yok bu kontrol de bitsin derken geldik bu günlere🥳⁣

İnşallah her şey yolunda gider ve çocikimizi sağlıkla kucağımıza alırız🙏🏻 Allah isteyen herkese hayırlısıyla bir evlat nasip etsin🙏🏻⁣

Oh be, artık Instagram’a geri dönebilirim sanırım🤪⁣

Şu an 15. haftanın içindeyiz ve kendisi bir elma kadar (ay deliricem elma ne ya🥰😂🍏🍏🍏)⁣


̧ekimi @ Istanbul, Turkey

Çünkü neden Harley Quinn olmayayım??🃏⁣⁣⁣⁣Bugün de kendime meşkale buldum çok şükür😅 ⁣⁣⁣⁣Tüm fotoğraf düzenlemelerimi gör...
19/04/2020

Çünkü neden Harley Quinn olmayayım??🃏⁣⁣
⁣⁣
Bugün de kendime meşkale buldum çok şükür😅 ⁣⁣

⁣Tüm fotoğraf düzenlemelerimi görmek için ‘i takip etmeniz yeterli. Eğer ilham alıp siz de fotoğraflarınızı düzenlerseniz beni etiketlemeyi ve yukarıda bahsettiğim etiketi kullanmayı unutmayın ki sizi profilimde paylaşabileyim👍🏻⁣

⁣ 🇹🇷 @ Evde Kal

Linç yorumları okurken ben🐉 Ay bayılazaam😅⁣⁣Fotoğrafı düzenlerken yaptıklarım:⁣⁣📷 Fotoğrafın tüm renk, ışık ve netlik dü...
18/04/2020

Linç yorumları okurken ben🐉 Ay bayılazaam😅⁣

Fotoğrafı düzenlerken yaptıklarım:⁣

📷 Fotoğrafın tüm renk, ışık ve netlik düzenlemelerini ⁣

📷 Fotoğrafı ayna efektiyle ters çevirdim , bunu tüm uygulamalarda yapabilirsiniz⁣

📷Elbisenin rengini ise ‘ta değiştirdim.⁣

Daha fazla detay yok artık🤐 Sonra benim yaptıklarımı yapan ve üstelik benden bahsetmeden paylaşan ve hatta tutup nasıl yaptığını sanki kendisi bulmuş gibi anlatan bir güruh ortaya çıktı. O yüzden ben nasıl ki saatlerce uygulamaları kurcalayıp yeni şeyler buluyorsam isteyen herkes de aynısını yapabilir bence🤷🏻‍♀️ Uygulama ismini verir kenara çekilirim🤪⁣

OLDU YAKŞAMLAR💚⁣


🇹🇷 @ Evde kal Türkiye

Teyze bana dil mi çıkarmış; yoksa bana mı öyle geliyo?🤪😂 Günlerim şaştığı için kendimce bugünü Perşembe ilan edip tbt ha...
17/04/2020

Teyze bana dil mi çıkarmış; yoksa bana mı öyle geliyo?🤪😂 Günlerim şaştığı için kendimce bugünü Perşembe ilan edip tbt hakkımı kullanıyorum😅⁣

New York’a gittiğimizde acımızdan ölmek üzereyken kendimizi McDonald’s ’a atıp bir güzel karnımızı doyurmuştuk. Adamların yemek kültürü yok ki bizde olduğu gibi🤷🏻‍♀️ Tayland’a gittiğimizde de (yemin ederim yemeklerin kokusu burnuma geldi🦂) Ho***rs ve Burger King hayat kurtarmıştı🍔🍟🍗⁣

Siz de yurtdışına gittiğinizde fast-food’a mı yöneliyorsunuz; yoksa yerel lezzetlerden mi yiyorsunuz?⁣



🇹🇷 🍟 🔙📸 📷

Banksy bize ne anlatmak istiyor? Instagram’dan hiç beğeni, yorum ve arkadaşlık talebi almayan bu çocuk ağlamakta haklı m...
14/04/2020

Banksy bize ne anlatmak istiyor? Instagram’dan hiç beğeni, yorum ve arkadaşlık talebi almayan bu çocuk ağlamakta haklı mı? İnsanlar Instagram’da bizi beğenmeyince ya da takip etmeyince sevmiyor mu oluyor bizi ya da biz mi öyle algılıyoruz? Nedir bu Instagram da her gün fotoğraf ya da hikaye paylaşıyoruz? Neden ben sabah kalkıp önce “Acaba şu açıdan çeksem nasıl olur?” deyip (foto3) akşamüzeri güneşin en güzel ışığı yaydığı saatte giyinip çatı tepesinde fotoğraf çekiyorum? Bazen çok mu abartıyoruz; yoksa teknoloji çağı ve bir şekilde yakalıyor muyuz?⁣

Sahi Instagram sizin için ne anlama geliyor? Neden buradasınız? Arkadaşınız ya da başka insanlar sizin fotoğrafınızı beğenmeyince bozuluyor musunuz? Ya da çok takipçiniz olunca (bir şekilde) bozuluyor musunuz?⁣

Ben cevap veriyorum. Sosyal medya paylaşım sitelerinde olmayı seviyorum; çünkü yaptığım işleri sergilemeyi seviyorum ve tabii ilham aldığım insanları da takip etmeyi. Birkaç ay öncesine kadar daha fazla özel hayatımı paylaşıyordum ama Instagram’ın beni yuttuğunu fark edip kendimi geri çektim. Bir de şu konu var: Hiç kimse sırf tanışıyoruz ya da arkadaşız diye beni takip etmek zorunda değil bence. Sohbetim başka, Instagram hesabım başka, sevmeyebilir herkes. ⁣

Instagram’ı gerekirse hemen bugün kapatır bir şekilde sadece çektiğim fotoğraflarımı (içinde olmadığım) başka platformlardan paylaşmaya devam edebilirim. Peki siz Instagram’sız yaşayabilir misiniz, ne dersiniz?⁣

Sizi seviyorum♥️⁣


🇹🇷 🇹🇷 @ Istanbul, Turkey

Şu dünyada en sevdiğim hobim görsel sanatlarla ilgilenmek📷 Çocukluğumda filmli, sarmalı fotoğraf makinelerimiz oldu, eli...
13/04/2020

Şu dünyada en sevdiğim hobim görsel sanatlarla ilgilenmek📷 Çocukluğumda filmli, sarmalı fotoğraf makinelerimiz oldu, elimden düşmezdi. 90’ların ortasında handy-cam kameralar çıktı, sonra bir de ona sardım Cevat kelle olarak📹😅 Üniversitede de ilk DSLR kameramı aldık. Video, film çekimi de ilgi alanlarım içinde ama o ilk dijital fotoğraf makinemi aldığımız günden bu güne fotoğrafa daha çok eğildim. Üstelik artık sadece fotoğraf çekmiyor; bir de düzenlemeye başlamıştım kendimce.⁣

Diğer yandan görmeyi en çok sevdiğim şeylerden biri de her gün bana attığınız düzenlenmiş fotoğraflarınız. O kadar hoşuma gidiyor ki bildiklerimi sizlere de aktardığımı görmek😌 Tabii ben de kendimi geliştirmek için devamlı araştırma, okuma, izleme halindeyim. Umuyorum kendi adıma çok daha güzel işler başarır, istediğim kareleri çeker düzenlerim.⁣

Video konusu ise karışık. Mesela bir film izlerken ben görsel sanat yönetmeninin kafasını düşünerek izliyorum istemsiz. Filmin asıl yönetmenindense görsel sanat yönetmenleri daha kıymetli benim gözümde.⁣

Peki ben ne yaptım? Gittim alabileceğim en yüksek öss (o zamanlar adı oydu😅) puanımı alıp Siyasal’a girdim, Uluslararası İlişkiler okudum. Pişman mıyım? Asla! Ama belki iletişim fakültesinde okusaydım şu an her şey bambaşkaydı, bilemiyorum. Sizin böyle hissettiğiniz; “Keşke şu mesleği yapsaydım” dediğiniz oluyor mu?⁣

Neyse kafanızı iyi şişirdim🙈 Bugünkü iç dökme bu kadar. Sonuç: elimdeki 1964 model aile yadigarı analog kameramı çok seviyorum🤓 OLDU YAKŞAMLAR🙈🥰⁣

🇹🇷 👠 @ Istanbul, Turkey

Abartısız yarım saattir komikli ne yazsam diye düşünüp duruyorum, bulamadım. Şöyle yapalım: bu fotoğrafın altına en komi...
12/04/2020

Abartısız yarım saattir komikli ne yazsam diye düşünüp duruyorum, bulamadım. Şöyle yapalım: bu fotoğrafın altına en komik yorumu kim yaparsa o kişinin 3 fotoğrafını ücretsiz düzenleyeyim, nası fikir? 🤪⁣
Müracaat : danışma⁣

Hadi bakalım sizlerden nasıl yorumlar gelecek görelim bakalım🤓⁣

🇹🇷 💑 ❤ 🇹🇷 🇹🇷

Bir gün gelecek ve evde kaldığımız günler bitecek, işte o gün havalara uçacağız🧚🏻‍♀️ ama şimdilik bir süre daha   acağız...
11/04/2020

Bir gün gelecek ve evde kaldığımız günler bitecek, işte o gün havalara uçacağız🧚🏻‍♀️ ama şimdilik bir süre daha acağız🌈⁣

26 gündür hiç kendi keyfime evden adımımı atmadım. Markete gittim, Eva’yı gezdirmeye gittim, eczaneye gittim vs. Hem kendimi hem de başka canları düşündüğüm için... Peki dün akşam ne oldu? Bunca zamandır kendini karantinaya alan herkesin emeği gitti. Umarım bu süreçte enfekte olanların sayısında artış olmaz ve çok yakında da bu virüsten kurtulur, artık rahat birer nefes alırız🙏🏻⁣

Güzel günler yakın, umudunuzu yitirmeyin. Sizi seviyorum 🌈⁣

🇹🇷 📸

1 - 2 - 3 ?? Tarafını seç 😅⁣⁣Bugün içinde hiç ekşın olmayan, sadece renkleriyle oynadığım fotoğrafları paylaşıyorum. Yen...
10/04/2020

1 - 2 - 3 ?? Tarafını seç 😅⁣

Bugün içinde hiç ekşın olmayan, sadece renkleriyle oynadığım fotoğrafları paylaşıyorum. Yeni düzenlemeler için ise beklemede kalın 🤩⁣

Tüm fotoğraf düzenleme ipuçlarıma etiketinden ulaşabilirsiniz. Fotoğrafların altında nasıl düzenlediğimi anlatıyorum✌🏻⁣

🇹🇷 @ Istanbul, Turkey

Helööö🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️ Bugün o kadar koştur koştur geçti ki anlatamam. Eczane eczane maske aradık ve bulamadık, Yakocum t...
09/04/2020

Helööö🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️ Bugün o kadar koştur koştur geçti ki anlatamam. Eczane eczane maske aradık ve bulamadık, Yakocum telefonunu kırdı, ona telefon almaya gittik, Eva’yı dışarı çıkarttık, sabahtan beri bir şey yemediğimiz için de az önce KAHVALTI yapabildik🤦🏻‍♀️🤪 E haliyle yeni fotoğraf da çekemedim ama elimdeki stok karelerden birini şo şekil düzenledim, nasıl, beğendiniz mi? Farklı bir düzenleme oldu bu kez☺️ ⁣

Fotoğrafı düzenlediğim uygulama , tüm renk, ışık ve netlik ayarlarını ise ‘da yaptım. Daha fazla düzenleme fotoğrafı için etiketini takip edebilirsiniz✌🏻 Bir de sizin düzenlediğiniz fotoğraflara da beni ya da bu etiketi eklemeyi unutmayıın🥰⁣

Sevgiler,⁣
Hatto ⁣

🇹🇷 StaySafe @ Istanbul, Turkey

Huzur köşemde oturdum, fotoğraflar arasından bir tanesini seçtim ve orada olduğumu hayal ettim. Nası etkinlik ama? 🤪😂 GÜ...
07/04/2020

Huzur köşemde oturdum, fotoğraflar arasından bir tanesini seçtim ve orada olduğumu hayal ettim. Nası etkinlik ama? 🤪😂 GÜN GEÇMİYOR ARKADAŞLAR KESİN BİLGİ🤦🏻‍♀️ Bu arada bizim evde böyle bir köşe yok, yine koltuklar çekildi, diğer odalardaki eşyalar toplandı ve böyle bir köşe oluşturuldu 😅⁣

Fotoğrafa el eklemeyi nasıl yaptığımı merak edenler var ise ilk IGTV videomu izleyebilir.⁣

Herkese Hayırlı Kandiller 🙏🏻 Sevgiler 🧡⁣

🇹🇷

Breaking News 📰⁣⁣İçimiz dışımız haber oldu değil mi? Konuştuğumuz konular da hep aynı : Bugün kaç kişi enfekte oldu görd...
06/04/2020

Breaking News 📰⁣

İçimiz dışımız haber oldu değil mi? Konuştuğumuz konular da hep aynı : Bugün kaç kişi enfekte oldu gördün mü, maske fiyatları ne olacak, sosyal mesafe kuralına uymayan insanları ne yapıcaz, acaba sevdiklerimiz iyi mi, ne zaman bitecek, yeniden gezmeye devam edebilecek miyiz..?⁣

Tüm bu kötülüklerin yanı sıra bir yandan da hayatlarımıza bir şekilde devam ediyoruz işte. Mesela ben en keyif aldığım iş olan fotoğraf çekmeye ve editlemeye devam ediyorum. İçerik üretmeye, kendimi yinelememeye çalışıyorum, zira diğer türlü kafayı yeme ihtimalim yüksek🤪😅 Sizin gün içerisinde “şunu yapmasam gün geçmez” dediğin bir şey var mı??⁣

Kendinize iyi bakıyorsunuz, öpüyorsunuz🤓🥰⁣

🇹🇷

Address

Istanbul

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ahter Özmen Ünal posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Ahter Özmen Ünal:

Share

Category