13/04/2020
Şu dünyada en sevdiğim hobim görsel sanatlarla ilgilenmek📷 Çocukluğumda filmli, sarmalı fotoğraf makinelerimiz oldu, elimden düşmezdi. 90’ların ortasında handy-cam kameralar çıktı, sonra bir de ona sardım Cevat kelle olarak📹😅 Üniversitede de ilk DSLR kameramı aldık. Video, film çekimi de ilgi alanlarım içinde ama o ilk dijital fotoğraf makinemi aldığımız günden bu güne fotoğrafa daha çok eğildim. Üstelik artık sadece fotoğraf çekmiyor; bir de düzenlemeye başlamıştım kendimce.
Diğer yandan görmeyi en çok sevdiğim şeylerden biri de her gün bana attığınız düzenlenmiş fotoğraflarınız. O kadar hoşuma gidiyor ki bildiklerimi sizlere de aktardığımı görmek😌 Tabii ben de kendimi geliştirmek için devamlı araştırma, okuma, izleme halindeyim. Umuyorum kendi adıma çok daha güzel işler başarır, istediğim kareleri çeker düzenlerim.
Video konusu ise karışık. Mesela bir film izlerken ben görsel sanat yönetmeninin kafasını düşünerek izliyorum istemsiz. Filmin asıl yönetmenindense görsel sanat yönetmenleri daha kıymetli benim gözümde.
Peki ben ne yaptım? Gittim alabileceğim en yüksek öss (o zamanlar adı oydu😅) puanımı alıp Siyasal’a girdim, Uluslararası İlişkiler okudum. Pişman mıyım? Asla! Ama belki iletişim fakültesinde okusaydım şu an her şey bambaşkaydı, bilemiyorum. Sizin böyle hissettiğiniz; “Keşke şu mesleği yapsaydım” dediğiniz oluyor mu?
Neyse kafanızı iyi şişirdim🙈 Bugünkü iç dökme bu kadar. Sonuç: elimdeki 1964 model aile yadigarı analog kameramı çok seviyorum🤓 OLDU YAKŞAMLAR🙈🥰
🇹🇷 👠 @ Istanbul, Turkey