04/10/2020
İçindeki seni keşfet. Her insanın içinde iyilik ve kötülük vardır. Evren dualite üzerine kurulu. İyi kötü, siyah beyaz, gece gündüz... Her insan iyidir. İçini tanıdığı ve ona güvendiği sürece elbette ki. Bugün içindeki seni fark et. Içindeki iyiliği, iyi yanları, sevgiyi, hayalleri,.. Bir süre sessizce otur ve düşün. Ya da yürüyüş yaparken müzik dinleme ve sadece kendine yönel. Her insan içindeki sevgiyi insanlığın yararına çevirse dünya daha yaşanılır bir yer haline gelir. Kendi dönüşümünü sağlarken etrafındaki insanların dönüşümünü de istemeli. Sevgiyi bencillikle karıştırınca iyilik ortaya çıkmıyor çünkü..
İyi akşamlar dostlar 🧡