24/06/2022
Honoré de Balzac, Fransız yazar aydın akademisyen bu sözündeki maksadını iyi anlayın 🙏 lütfen 📚 kitabını tekrar tekrar okuyun yargısız sorgusuz infaz yapıp cahilce ahmakça egoist Narsistçe hadsizce atıp tutmayın 🙏 lütfen yorum yapanlara gelince ön yargılarınızı kırın cahilliği ahmaklığı egoistliği Narsistliği bırakın bir kenara öz eleştirinizi verin korkmayın utanmayın cesaretli olun ve bunun yanında çokça sorgulayın ? 🤔 Acaba bu fıransız yazar nedemek istedi ? Sonuçta bilim insanı hayal 🤦♂️ edemiyeceğim kadar kitap 📚 okumuştur yazmıştır araştırmıştır olayları yerinde inceleyip tenkit etmiştir normal 🎓 üniversitenin yanında hayat 🎓 üniversitesinide bitirmiştir bu sözünün belki benim anlamadığım göremediğim bir yanı vardır diye neden 🤷♂️ düşünmüyorsunuz peki böyle abtal cahil ahmak egoist Narsist at gözlüklü sorgulamayan beyni yıkanmış yuralları nere çekilirse ora giden 🐑 resmen koyun bu tabirede tam oturuyor kalıba peki böyle bir insanla evlilik 💒 sevgili ♥ olurmu asla 🙅 olmaz kız olsun erkek olsun sonu ayrılıkla biter boşanmayla biter istediği kadar güzel olsun veya istediği kadar yakışıklı olsun 🧠 kafatası içindeki gelişmemişse kültürel anlamda vicdan adalet ⚖ erdem güzel ahlak edep duygu olmaz bu insanda kötülükler kalbini ♥️sarar sarmalar iyiyi ve kötüyü ayırt edemez asla 🙅 Honoré de Balzac, Fransız yazar da bunları anlatmaya çalışmıştır kitabını 📚 okusaydınız ön yargılı davranmazdınız efendim. ✍️ 📚 🌍 Talip korkmaz