Ekros Fotografi

Ekros Fotografi Jag är en bröllopsfotograf med stort fokus på att fånga er personlighet och hur ni vill minnas er dag.

Det är något magiskt med höstbröllop!
12/11/2021

Det är något magiskt med höstbröllop!

19/01/2021

Gå in på min hemsida för att se vilka tider som finns kvar för bröllopssäsongen 2021!

www.ekrosfotografi.com

Eftersom det tagit lite längre tid med hemsidan än jag trott, så kommer här en liten sneak peek!
10/03/2020

Eftersom det tagit lite längre tid med hemsidan än jag trott, så kommer här en liten sneak peek!

⁣⁣10 saker om mig som ni kanske inte visste 😊⁣Berätta i kommentarerna vilken som förvånade dig mest 😘⁣⁣1. Jag älskar att...
03/03/2020



10 saker om mig som ni kanske inte visste 😊⁣
Berätta i kommentarerna vilken som förvånade dig mest 😘⁣

1. Jag älskar att försvinna in i någon fantasy-serie. Game of Thrones, Lord of the rings, Outlander, you name it 🙌⁣

2. Jag har två vilda och helt underbara tjejer. Emilia 4.5 år och Isabelle 2 år. 💕⁣

3. För ca 8 år sedan började jag jobba på ett café med inriktning på riktigt gott kaffe. Jag gillade inte kaffe då, så jag fick helt enkelt lära mig att gilla det. Jag fick börja med mycket mjölk och lite kaffe och jobba mig upp. Nu ÄLSKAR jag mörkrostat kaffe, utan mjölk. ☕😉⁣

4. Jag träffade min man när vi bara var 17 år. Vi firade 6 årig bröllopsdag för några veckor sedan och är inne på vårt 11:e år tillsammans. 💏⁣

5. Vi har precis köpt hus och det är helt fantastiskt! Nu snurrar det av inredningstankar och färg/tapeter i huvudet. 🏡⁣

6. Under hela min uppväxt har jag haft husdjur. Vi har hela tiden sagt att när vi köpt hus, då kan vi också skaffa husdjur. Så till sommaren (förmodligen) kommer det flytta in en eller två katter till oss! Tjejerna är så taggad! Emilia vill gärna att en katt heter Ann-Kristin.. vi får väll se 😂⁣

7. I vintras valde vi att ställa av bilen, köpa en lådcykel och cykla överallt istället. Och det funkar toppen! Vardagsmotionen är på topp, nu är det bara den där andra träningen som behöver komma igång igen.🚲💪⁣

8. Jag har bott i Norge, Indien och Mocambique.🌎⁣

9. Våren och sommaren är mina favoritårstider. Värmen, solen och färgerna🌞⁣

10. Jag har vart modell i frisör-VM i Milano. Vi kammade hem en andra plats. See what i did there? 😘

Vackra Herr och Fru Dahlblom!Nu har jag skickat iväg ett av sommarens bröllop. Det är så roligt att få vara med ett brud...
15/08/2019

Vackra Herr och Fru Dahlblom!

Nu har jag skickat iväg ett av sommarens bröllop. Det är så roligt att få vara med ett brudpar från tidig morgon med alla förberedelser till sen kväll.

Nu ser jag fram emot lördagens bröllop som är på Öland!

Adress

Växjö
35248

Öppettider

Måndag 09:00 - 17:00
Tisdag 09:00 - 17:00
Onsdag 09:00 - 17:00
Torsdag 09:00 - 17:00
Fredag 09:00 - 17:00

Telefon

+46760491747

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Ekros Fotografi postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Ekros Fotografi:

Dela