05/06/2017
Vår goda vän Micke från Dansbilden har varit och plåtat på SM:et och har redan kommit ut med ett album från banketten (som vi tyvärr fick hoppa över). Gå in och gilla hans sida, det kommer säkert tävlingsbilder inom kort och som jag förstått kommer han åka förbi en och annan tävling till hösten om almanackan inte protesterar.
Själv fick jag tyvärr ta kväll redan kl. 19:00 igår och fick åka en vända till jobbet i morse. Dessutom kommer det inte bli mycket gjort ikväll heller och vi är fortfarande på väg att sortera allt och skicka enstaka bilder till dem som har bett oss. Vi får se vilket upplägg vi hittar...
SM i dans 2017 avslutades med bankett på Nöjespalatset Sandra i Kalmar där det serverades en tvårätters middag och dans till Casanovas och Blender.