Hej, hur har du det?

Hej, hur har du det? Kontaktinformation, kartor och vägbeskrivningar, kontaktformulär, öppettider, tjänster, betyg, foton, videor och meddelanden från Hej, hur har du det?, Uppsala.

111 Tove Fogelberg, stylistNästan direkt när vi satt oss vid cafébordet får Tove sin första komplimang för sin klänning ...
21/01/2022

111 Tove Fogelberg, stylist

Nästan direkt när vi satt oss vid cafébordet får Tove sin första komplimang för sin klänning av en förbipasserande. Och betydligt fler kom det att bli innan vi var klara. 😊

🌷Vad jobbar du med?

Jag är frilansande stylist! Som stylist kan man göra många olika saker, nu arbetar jag främst med privatpersoner som vill uppgradera sin stil. Du kan t ex anlita mig om du vill få inspiration och använda din befintliga garderob på ett nytt sätt. Jag är också personal shopper i Täby Centrum (Stockholm) och arbetar som stylist hos där du kan hyra dina kläder. Min passion handlar om cirkulärt mode helt enkelt.

🌷Ser ditt arbete annorlunda ut idag jämfört med innan pandemin?

Jag var precis färdigutbildad stylist innan pandemin kom och gjorde bl a en modevisning. Men sen kom pandemin och alla projekt jag hade lades ner. Helt plötsligt blev inte kläder viktigt längre såklart. Så det jag trodde att jag skulle göra fanns det inte jobb till. Jag fick istället vara kreativ och skapade bl a en egen onlineutbildning för privatpersoner som vill lära sig att maxa sin egen stil. Nu med vaccinet har det lossnat lite. Folk har ett stort behov av att ses fysiskt och behovet att vilja klä upp sig ökar igen.

🌷Vad är det bästa med ditt jobb?

Det bästa är att peppa och hjälpa kvinnor att komma ur sin comfort zone. Den direkta feedback jag får när jag ser en kvinna lysa av självförtroende, det är mäktigt. Såklart sitter mycket på insidan, men hur man känner sig på utsidan kan verkligen göra en stor skillnad.

🌷Vad skulle du vilja skicka vidare med till nästa person som jag ska träffa?

Våga mer färg i din stil! Är det svårt, börja med en accessoar i en klar färg. Vi nordbor väljer helst svart, särskilt på vintern när vi egentligen behöver färg som mest. Använd det du redan har i din garderob och tänk utanför boxen! Har du aldrig testat att handla second hand så våga vara nyfiken. Det har länge uppfattats som sunkigt, men det har hänt jättemycket de senaste åren både online och i fysiska butiker. Börja att köpa nyproducerat second hand så är steget inte så stort. Sen blir det bara lättare och lättare, jag lovar.

110 Christel Zabell, entreprenör och karriärcoachAtt Christel Zabell brinner för det hon gör råder det inget tvivel om. ...
25/11/2021

110 Christel Zabell, entreprenör och karriärcoach

Att Christel Zabell brinner för det hon gör råder det inget tvivel om. Det är så inspirerande att höra henne berätta om hur hon arbetar med att hitta nya vägar i arbetslivet för den som vill utvecklas inom sitt yrke eller helt ändra bana.

🌷 Vad jobbar du med?

Jag .zabell.coachbolaget arbetar med människor som vill byta eller utveckla sin karriär. Jag utgår från vem du är, vad du kan och vad du vill. Vad drömmer du om? Sen gör vi en kartläggning för att se var du skulle kunna passa någonstans. Jag arbetar också med verksamheter som vill utvecklas.

🌷 Ser ditt arbete annorlunda ut idag jämfört med innan pandemin?

Ja, nu är den betydligt mer digital. Pandemin påskyndade den digitalisering jag påbörjat sen tidigare. Genom min coachning får klienten en klargörande blick på sig själv och vi tar reda på var de framtida yrken finns. Efter kartläggningen - som kan göras både via fysiska träffa och digitalt - sammanställer vi ett personligt cv och efter det går det undan. Med mitt arbetssätt, som bygger på systematisering och uppföljning, får de flesta nytt jobb inom fyra månader.

🌷 Vad är det bästa med ditt jobb?

Det är alla fantastiska människor jag träffar! Att jag kan vara en liten länk till att någon får ett nytt och bättre liv. Nyligen hjälpte jag en kvinna från Syrien att validera hennes akademiska utbildning. Efter det fixade jag praktik och nu har hon fast anställning på en lågstadieskola. Med mitt stora kontaktnät har jag många möjligheter att hjälpa.

🌷 Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?

Följ alltid ditt hjärta och tvinga dig inte till något du inte vill göra! Då kan det inte bli fel. Allt är möjligt om man är beredd att kämpa och heller inte är rädd att ta hjälp.

109 Anna Schnell, konsult internationellt bistånd och släktforskareNär jag träffar Anna Schnell blir jag så inspirerad. ...
14/11/2021

109 Anna Schnell, konsult internationellt bistånd och släktforskare

När jag träffar Anna Schnell blir jag så inspirerad. Både av det hon berättar och av alla vackra gamla fotoalbum hon har. Album fyllda med porträtt från länge sen och till bredden fyllda med historia.

🌷Vad jobbar du med?

Jag är konsult och arbetar just nu för att ta fram verktyg för hur man jobbar med mänskliga rättigheter i internationellt bistånd. Jag är i grunden nationalekonom och fokuserar mycket på hur stater översätter de mänskliga rättigheter som de tagit på sig som resurser i sina stadsbudgetar. Är budgetarna transparenta och vart går resurserna?

🌷 Ser ditt arbete annorlunda ut idag jämför med innan pandemin?

När corona slog till gick det inte att resa, vilket varit grundläggande i mitt arbete. Den digitala omställningen tog tid, men är nu en naturlig del av arbetet både här i Sverige och utomlands.

Jag fick då tid att tänka på mitt stora intresse sen över tio år - släktforskning. Jag har bott i USA i tre omgångar, har släktingar där och gick förra året med i facebook-grupper för svensk-amerikaner som letar efter sina svenska rötter. Sen dess köper jag upp album, vykort mm med svensk-amerikansk anknytning på auktioner och har börjat släktforska åt sådana personer. Jag planerar nu att starta företag i början på nästa år med fokus på amerikaner som vill ha hjälp att hitta sin släkt här.

🌷 Vad är det bästa med ditt jobb?

Som konsult inom internationellt bistånd uppskattar jag alla utmaningar jag ställs inför. Det är nytt hela tiden. Och det bästa är att få jobba i fantastiska team med andra och att vi genom att lyssna rejält på kunden och samarbeta kan leverera något som verkligen kommer till nytta i slutänden.

🌷 Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?

Att lära sig mer om sin släkt! Samla minnen, men framförallt intervjua folk när de ännu är i livet. Jag tänker att det min släkt har gjort före mig har lagt grunden till det jag gör idag. I släktforskningen ser också en stark koppling till mitt jobb med mänskliga rättigheter. Sverige på 1800-talet var jättefattigt, precis som många av de länder jag arbetar med idag.

108 Lotta Domonkos, medgrundare av second hand-konceptNågot som bara tar plats i din garderob kan bli någons nya favorit...
22/10/2021

108 Lotta Domonkos, medgrundare av second hand-koncept

Något som bara tar plats i din garderob kan bli någons nya favoritplagg. Tanken på att kläder får cirkulera vidare känns hoppfull och spännande, berättar Lotta Domonkos när vi ses en solig höstdag.



🌷 Vad jobbar du med?



Jag driver .style som är en plattform inom utvald second hand, vintage och designsamarbeten. Vi arbetar både digitalt och med pop-up butiker. Vi vill skapa en modern köpupplevelse där det känns som att handla i en vanlig affär. Vårt signum är unika plagg med internationell vibb. Vi gör även egna remakes och samarbetar med skräddare och håller just nu på att ta fram en ny kollektion och ett nytt koncept.



🌷 Ser ditt arbete annorlunda ut idag jämfört med innan pandemin?



Vi startade under pandemin och har inget att jämföra med. Pandemin hjälpte faktiskt till att föda fram idéen. Det blev en tid för reflektion över hur vi lever och konsumerar. Att se saker ur ett längre perspektiv och låta kläder cirkulera är ett litet bidrag till ett mer hållbart samhälle.



Vi startade en fysisk butik under restriktionerna, vilket var lite galet. Vi ser nu att folk vill handla online, men också ha möjlighet att prova plaggen fysiskt. Framöver kommer vi att erbjuda både och.



🌷 Vad är det bästa med ditt jobb?



För första gången i min karriär gör jag något som är drivet av lust och inte av prestation. De senaste åren har jag jobbat inom tech-branschen där man som kvinna hela tiden måste bevisa att man är tillräckligt smart och bra. Det finns för många organisationer som frångår samarbete och där allt handlar om konkurrens. 



För mig är frihet min prioritet och jag har en genuin passion för färg, form och estetik. Att få arbeta med detta i kombination med något meningsfullt är fantastiskt. 



🌷 Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?



Att du ska våga ta din plats och göra det som ditt hjärta brinner för. Det kan vara på hobbynivå eller att satsa fullt ut på din passion eller dröm. Vi behöver människor som kan lysa sitt autentiska jag. Att inte behöva gå runt och låtsas, prestera och konkurrera för att duga. Och detta säger jag lika mycket till mig själv som till andra.

107 Ulrika Hammarström Lüllmaa, vdJag vet inte hur många gånger jag utbrast ”Men alltså”! när Ulrika Hammarström Lüllmaa...
20/10/2021

107 Ulrika Hammarström Lüllmaa, vd

Jag vet inte hur många gånger jag utbrast ”Men alltså”! när Ulrika Hammarström Lüllmaa visade runt på sin arbetsplats. En så välkomnande atmosfär och så smakfullt inrett. Och bara en sån sak som en orange heltäckningsmatta i konferensrummet, det tycker jag helt klart att fler borde ta efter!

🌷 Vad jobbar du med?

Jag är grundare och VD på Scandinavian CRO och vi jobbar med klinisk forskning på uppdrag av life science-bolagen. Våra kunder kommer till oss när de tagit fram en produkt som måste testas vad gäller effekt och säkerhet innan den kan bli godkänd på marknaden. Vi fungerar som en brygga mellan industri, akademi och sjukvård.

🌷Ser ditt arbete annorlunda ut idag jämfört med innan pandemin?

Ja, det gör det till viss del. När pandemin slog till med full kraft var det svårt att starta kliniska studier i sjukvården som hade fullt upp med covid-patienter. Normalt åker vi ut till sjukhusen för att se hur pågående projekt går och det var heller inte möjligt. Vi har fått anpassat arbetssätten och jobbar nu även med remote monitoring. Det kommer vi till viss del att fortsätta med nu när mycket startat om ingen. Alla medarbetare har jobbat hemifrån, vilket inneburit att kreativiteten inte varit lika hög, och jag ser fram emot ses mer på kontoret igen.

🌷 Vad är det bästa med ditt jobb?

Jag drivs av att arbeta med något som kommer patienter till nytta. Alla behöver vi bättre behandlingar och vård och det är målet med vår verksamhet. Att få jobba med forskning i framkant som jag hoppas alla patienter ska ha möjlighet att ta del av, det är det bästa med mitt jobb.

🌷 Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?

Jag vill skicka med att det kan vara en styrka att våga visa sig sårbar. Att inte vara rädd för att ta hjälp av sin omgivning och omfamna det stöd som finns. Att kunna få blotta sina personliga sidor i arbetslivet är inställningen jag har i mitt bolagsbyggande. Om man vågar be om hjälp när det behövs så kan man komma längre.

Jag brukar också säga att om du möter en människa utan leende. Bjud henne på ett av dina!

106 My Gross, föreläsareAtt det skulle vara hur kul som helst att prata om varumärkesutveckling var inget jag trodde den...
06/10/2021

106 My Gross, föreläsare

Att det skulle vara hur kul som helst att prata om varumärkesutveckling var inget jag trodde den där söndagsförmiddagen på mästarutbildningen i Leksand. Men från den sekund My Gross med ett brett leende och knallröda skor klev ut på scenen förstod jag att det till och med är JÄTTEROLIGT! 😀

🌷Vad jobbar du med?

Jag är föreläsare och förändringsledare. Jag hjälper mina kunder att bygga jättestarka varumärken genom att vara skitbra på att ta hand om sina kunder. Ibland jobbar jag också i längre projekt och hjälper verksamheter att få igång säljteam. Jag håller dem i handen och tar fram strategier. 

🌷 Ser ditt arbete annorlunda ut idag jämfört med innan pandemin?

Ja, när pandemin drog igång blev allt inställt för oss föreläsare. Vi blev i princip belagda med näringsförbud eftersom att vi inte fick samla publik. Då lämnade vi scenen, ställde oss framför kameran och började jobbade digitalt. Det sparar både tid och pengar och alla kan vara med.

Jag är jätteglad att jag trivs framför kameran och får använda min skådespelarbakgrund. Det negativa är att jag tappar känslan för gruppen och lyhördheten som finns när man är i samma rum. Nu börjar allt komma i gång igen, men det digitala kommer att vara kvar i stor utsträckning.

🌷 Vad är det bästa med ditt jobb?

Det är att jag får bidra med utveckling och inspiration till andra människor. Det bästa som finns är när jag träffar någon som tappat gnistan och som sen antingen hittar tillbaka till den eller bestämmer sig för att byta jobb. Eller när jag kan få något som folk tycker är svårt att bli lätt och till och med jätteroligt.

🌷 Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?

Jag rekommenderar alla att skaffa sig ett team! Mitt Team My består av balla personer i mitt liv vars åsikter jag högaktar. Duktiga människor vars feedback och åsikter jag vill ha. Vi träffas helt oregelbundet när jag behöver hjälp med t ex riktningen i mitt företag. Jag bestämmer datum, bjuder på mat och vin och så frågar jag vad de tycker. Jag lyssnar och antecknar och deras hjälp är guld värd för mig.

105 Sofie Sjöström, kreativ entreprenörÄngsliga produkter är ingenting Sofie Sjöström arbetar med. Hon använder sig av f...
01/10/2021

105 Sofie Sjöström, kreativ entreprenör

Ängsliga produkter är ingenting Sofie Sjöström arbetar med. Hon använder sig av färg och form i en mängd uttryck och kommer ständigt på nya idéer som hon provar. Att sitta ner och prata med henne över en god kopp kaffe och var så inspirerande!

🌷Vad jobbar du med?

Just nu arbetar jag med mitt varumärke och där händer det mycket spännande. Jag skapar konst, accessorer, inredningsdetaljer och möbler. Jag vill sprida glädje och energi med mina starka former och finurliga funktioner.

🌷 Ser ditt arbete annorlunda ut idag jämfört med innan pandemin?

Ja, det gör det. Tidigare arbetade jag mycket med industridesign och produktutveckling, men nu har jag släppt in konsten! Där är jag helt fri och tänker inte på produktionsmetoder och funktion, utan istället på glädje och inspiration. Jag startade våren 2020 när pandemin brutit ut. Då längtade jag efter att se konst i naturen, band fast tavlor runt trädstammar och utställningen sågs av många. Nu har jag börjat trycka vissa tavlor på en kollektion sidenscarfs som snart släpps. Det är ett sätt att multiplicera min konst som produkt!

🌷 Vad är det bästa med ditt jobb?

Att jag kan gå på min intuition och förverkliga idéer som jag tror på. Det kunde jag inte tidigare når jag var konsult inom större möbel-och textilproduktion. Där bestämde den produktansvariga vilka färger och material som skulle användas. Den friheten är skön att ha nu vid mogen ålder.

🌷 Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?

Jag skulle vilja föra vidare ett uttryck jag tagit med från en kreativ vän - Livets salong är en balkong! Det handlar om att komma upp och se sitt liv från ett högre perspektiv. Att glädjas åt det man har, det man har gjort och känna sig tacksam. Det viktiga händer i det lilla. Det hade jag velat säga till mig själv tidigare.

WOOP WOOP! 🎈En solig augusti-fredag blev det så äntligen dags för firar-fotograferingen! Tack igen för alla fina nominer...
07/09/2021

WOOP WOOP! 🎈

En solig augusti-fredag blev det så äntligen dags för firar-fotograferingen! Tack igen för alla fina nomineringar - låt oss här presentera ! 🌟

Det var en härlig stund i studion fylld med gofika, gigantiska papperblommor och färgsprakande ombyten. Och styling av bästa . 💛

104 Christine Gibson, avdelningschef

🌷 Vad jobbar du med?

Jag jobbar som avdelningschef på Akademiska barnsjukhuset. Jag är chef för 8 olika yrkesgrupper som ibland kallas paramedicinare. De gör alla en enorm insats för våra patienter, men syns inte så ofta då det skrivs om vården.

🌷 Ser ditt arbete annorlunda ut idag jämfört med innan pandemin?

Ja! Som chef träffar jag mina medarbetare mycket mindre eftersom vi som inte jobbar med patienter helst ska hålla möten digitalt och röra oss så lite som möjligt på sjukhuset. Jag saknar verkligen den personliga kontakten! Vi har kontinuerligt fått lära (och lära om) kring vilken skyddsutrusting vi ska använda och mina medarbetare har ställt om till att ha en del patientsamtal via skärm och telefon istället för IRL.

🌷 Vad är det bästa med ditt jobb?

Jag är så stolt över den vård vi bedriver på Barnsjukhuset! ”Våra” professioner bidrar med t ex rehabilitering /träning, nutritionsbehandling, hjälpmedel, krissamtal, psykologisk behandling, lekterapi och musikterapi. Det ger så mycket till våra patienter och familjer och det ger mig mycket att få utveckla och leda den verksamheten (och tyvärr försvara den i det hårda ekonomiska läge som sjukvården befinner sig i).

🌷 Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?

Att vi behöver varandra och att vi är starkare tillsammans. Hur påverkar de beslut jag fattar andra, den frågan tycker jag är viktig att ha med sig i vardagen, inte minst nu.

103 Anna Sundberg, sekreterareJag älskar att gå kurser. Ofta väljer jag att utvecklas inom foto och gärna  där jag utman...
05/07/2021

103 Anna Sundberg, sekreterare

Jag älskar att gå kurser. Ofta väljer jag att utvecklas inom foto och gärna där jag utmanas med spännande uppgifter och har fått fantastiska vänner. Hur inspirerande och roligt det är att lära sig nya saker tillsammans med andra är något Anna Sundberg vet mycket om.

🌷 Vad jobbar du med?

Jag är sekreterare som är en ideell förening med fokus på kvinnligt skapande. Vi grundades i Uppsala 2018 och har idag strax över 500 medlemmar. Det är gratis att vara med och våra medlemmar är alltifrån konstnärer på heltid till folk som har det som hobby eller vill lära sig mer.

Vi har en feministisk värdegrund i föreningen och skapar rum där man kan känna sig trygg. Vår gemenskap öppnar upp för samtal som kan hjälpa en att förstå sig själv i den värld vi lever i.

🌷Har coronapandemin påverkat ert arbete?

Ja, det har varit jättesvårt eftersom vår verksamhet är eventbaserad och bygger på initiativ från våra medlemmar. Det kan t ex vara en grupp som träffas och målar kroki eller en workshop om hur man gör mandalas. Man lär av varandra och att inte kunna ses fysiskt har givetvis påverkat möjligheterna till det.

🌷Har ni ställt om er verksamhet på något sätt?

Ja, mycket av det som varit planerat har ställts in. De senaste åren har vi haft en mycket lyckad julmarknad och den fick vi förra året genomföra digitalt.

Vi i styrelsgruppen har producerat mer material online till våra medlemmar och har bl a gjort intervjuer med kulturutövare i Uppsala. Vi håller också på att starta upp podden ”Halva världen” som handlar om kvinnohistoria.

🌷 Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?

Jag vill uppmuntra till att ta del av kvinnors kreativa konst och också till att uttrycka sig själv genom skapande. Börja med det som ligger närmast dig själv. Kanske virkade du på slöjden och tyckt att det varit kul. Titta på youtube-klipp eller köp en god tuschpenna. Jag tror att det är bra för en själv och kan ge mycket glädje på många sätt.

102 Alma Kirlic, författareAtt det finns många tävlingar i musik visste jag sen innan, men att man även kan tävla i poes...
02/07/2021

102 Alma Kirlic, författare

Att det finns många tävlingar i musik visste jag sen innan, men att man även kan tävla i poesi hade jag inte koll på. Någon som både skriver och har tävlat i spoken word är Alma Kirlic.

🌷 Vad jobbar du med?

Jag är författare och skriver framför allt pjäser, prosa och estradpoesi - poesi som skriven för att framföras på scen. Där är det sceniska uttrycket en del av dikten på ett annat sätt än i bokpoesi.

🌷 Har coronapandemin påverkat ditt arbete?

Ja, det har blivit mycket mer skrivande än framföranden på scen. Året innan började jag köra standup, men det har jag släppt som en konsekvens av pandemin.

Det slumpade sig så att jag fick ett nytt uppdrag precis innan och en pjäs har ganska lång planeringstid. Det uppdraget har inte påverkats av corona utan räknas med att spelas efteråt.

🌷 Har du ställt om din verksamhet på något sätt?

Jag skriver nu mer dramatik åt andra än estradpoesi mig själv. Spoken word, som estradpoesi också kallas, kommer delvis från poetry slam som är en tävling i framförd poesi. På Reginateatern har vi haft poetry slam i många år. Förut tävlade jag, men nu är jag arrangör och konferencier. Under corona ställde vi om till Det stora digitala poesimästerskapet då bara vi som var konferencierer och sekretariatet, som räknar poäng, var på scenen och de tävlande var med via länk runt om i landet.

Att inte ha någon fysisk publik påverkar vilken typ av dikter som får respons. Spoken word är en scenisk upplevelse som ska upplevs i grupp. Det ger ett annat uttryck att se det ensam framför en skärm. Att använda humor fungerar inte alls utan publik. Det var tydligt att mer allvarliga dikter fick högre poäng än tidigare år.

🌷Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?

Jag vill propagera för vikten av promenader! I början av pandemin hade jag svårt att hantera den osäkra situationen och fick mycket panikångest. Att promenera varje dag har varit avgörande för mitt välmående. Jag har kommit kontakt med och lärt känna staden på nytt och kommer att fortsätta med det. Jag njuter mer av små saker som t ex syréndoft nu än tidigare.

101 Camilla Lindström, terapeutAlla dessa fina små innergårdar som man inte har en aning om finns när man passerar på ga...
30/06/2021

101 Camilla Lindström, terapeut

Alla dessa fina små innergårdar som man inte har en aning om finns när man passerar på gatan utanför. Vid just en sådan hittar du Camilla Lindströms nyöppnade psykoterapimottagning.

🌷 Vad jobbar du med?

Jag är terapeut och min mottagning ReMind Terapi finns i centrala Uppsala.

Min verksamhet handlar om psykologisk behandling utifrån KBT. Idag söker många psykologisk hjälp för att hantera perfektionism och höga krav på prestation. Jag är även mindfulnessinstruktör och jobbar med MBSR som är ett stresshanteringsprogram i grupp. Medveten närvaro, mindfulness är ett viktigt inslag i min verksamhet.

🌷Har coronapandemin påverkat ditt arbete?

Jag har redan från start anpassat verksamheten utifrån rådande omständigheter och restriktioner.

Jag erbjuder också videomöten och besök via länk, men det är inte bara pga corona. Det ligger i tiden att man vill kunna ses utan uppehåll även på semestern eller om man inte kommer ifrån. Man kan möta mig hemifrån eller var man för stunden behöver det.

Till en början var det skillnad att bedriva terapi via skärm. Det var svårt att läsa av och jag behövde checka av mer. Men nu har jag vant mig och det fungerar lika bra att ses digitalt.

🌷 Har du ställt om din verksamhet på något sätt?

Jag kan ännu så länge inte nyttja konferensrummet för större sällskap, så mina mindfulness-utbildningar, MBSR är satta på paus. Mindfulnessyogan har jag i nuläget inte någon planering för men är tänkt som ett komplement till terapin för dem som behöver. Jag tänker att jag får vänta ut corona och startar upp den delen av min verksamhet efter vaccinering när samhället börjar öppna upp igen.

🌷 Vad skulle du vilja skicka med till nästa person som jag ska träffa?

Jag vill skicka med tanken att vara mjuk med dig själv i läget med corona. Vi mår överlag dåligt av isolering och ensamhet vilket kan ge ökade stresshormoner, grubbel och oro. Försök att tänka ”inte undra på att jag är orolig, det är helt rimligt i den här situationen" och träna på medkänsla med dig själv.

Tänk, nu är det över ett år sen jag startade det här kontot!  Jag är så glad över alla er som delat med sig av sina hist...
24/06/2021

Tänk, nu är det över ett år sen jag startade det här kontot! Jag är så glad över alla er som delat med sig av sina historier. Jag är så glad över alla er som följer och för all fin feedback jag får. Jag kommer att fortsätta .hurhardudet och har redan träffat flera till som snart kommer att synas här.

Men innan dess vill jag SÅKLART fira 1-års jubileum! 😃

Jag kan tyvärr inte bjuda er alla på tårtkalas, men jag kan bjuda en person på något extra - ett personligt porträtt.

Vem skulle du vilja hylla och varför? Vem tror du vill komma till studion på gofika med mig och och gå härifrån efter en glädjefylld porträttfotografering? Så underbart roligt om du vill berätta här i kommentarerna nedan och hjälpa oss att hitta den personen att fira! 📸

Adress

Uppsala

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Hej, hur har du det? postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela