14/04/2026
VEM ÄR DÄR INNE?
En liten människa ni redan älskar,
men ännu inte har träffat.
Man hinner tänka så mycket under de där månaderna.
Vem är du? Hur kommer du vara? Vem kommer du bli mest lik?
Spelar det egentligen någon roll om det är en pojke eller flicka?
Det som betyder mest är att få bli förälder, hålla om och börja lära känna.
Vid den här fotograferingen med och var det inte bara två som väntade.
Lilla Ted bar också på sin egen förväntan.
Snart skulle han få bli storebror. ⭐
Så, plötsligt var han det! Lite tidigare än beräknat datum blev han äntligen storebror till en liten lillebror. 🥰
Tiden under en graviditet är speciell och kan gå både upp och ner.
Ibland tung och kämpig, ibland lättare än man kanske hade väntat sig.
Samtidigt finns förväntan och längtan där hela tiden.
Kanske är det just därför det är så fint att stanna upp en stund mitt i väntan och spara den känslan på bild. Varje graviditet är unik och går inte att få tillbaka.
Snart är magen borta och tiden har rusat vidare, men med bilder finns känslorna kvar.
Ett sätt att minnas hur allt började för er som ny familj, och se kärleken som började växa redan innan ni visste vem som låg där inne och väntade på att få träffa er. ❤️
Jag är nyfiken på att höra – tog ni reda på könet under graviditeten eller fick det bli en överraskning? Berätta gärna i kommentarerna 😊
_ _ _ _ _ _ _