13/01/2016
Fler bilder från jul, denna gången från Högsta. =) Jag tycker verkligen vintern är den finaste årstiden av dom alla.
Här på min Facebook sida kan ni följa mig för att se hur jag utvecklas i mitt fotograferande och vad jag har på gång just nu.
Umeå
907 50
Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Jenny Kinert photography postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.
Skicka ett meddelande till Jenny Kinert photography: