26/03/2025
Heeeej! Är vintern över så man (jag) kan börja leva igen?! Vem lider också av vintermörkret?
Social medier har känts otroligt avlägset, och endast ett verktyg att ha kontakt med de kära som är långt borta 🙏
I vilket fall så var vi nyligen i Nice! Helt galet att det är min första gång i den här otroligt vackra lilla stad! Tänk så många gånger jag flugit till Nice, men aldrig varit där! Galet vad jag har missat! Underbara byggnader, folk d mat (bästa) trevliga människor (Frankrike har inte varit känt för trevliga människor). Min kärlek till Frankrike blir bara större och större (även mina inlägg, tur de pratar engelska numera 😅). Viva la France
Ps sniglar! Vad tycker du om det? 😇
🇫🇷 🇫🇷🌴☀️