Jag har målat till och från genom livet då jag älskar färg, form och att utmana mig själv för att hela tiden utvecklas i måleriet för att bli bättre på det jag tycker så mkt om att göra. Vi är alla olikheter och likheter ,vackra i det vi är. Vår värld innehåller alla dessa vackra,naturliga enkla tillfällen, små saker med stort värde och ibland behöver vi bli påminda om storheten i de små ögonblic
ken för att känna harmoni i vardagen. Om jag genom min konst kan jag ge en liten del av detta så är min glädje stor. Jag har nu gått kurser hos Ania Witwitzka och Anna Karolina Larsson,två mkt duktiga och erfarna konstnärer som skapar magiska motiv och abstrakta målerier. Att jag till slt tagit tag i mitt konstintresse leder till detta nästa naturliga steg- att faktiskt sälja de konstverk jag skapar till den som önskar eller att skapa ett verk enligt dina önskemål. Jag gör alltså även beställningsverk, både intuitiva tavlor i de färger du önskar, kanske kopplat till ett speciellt minne du har. Men även det specifika motiv om du så önskar. Jag hoppas att ngt ska kunna fatta ert intresse och om inte kanske jag kan få äran att skapa den tavla som fångar er kärlek. Lev din dröm och va den du är
Kram // Vicky