19/05/2016
Hejsan!
Nu är det snart dags för mig att avsluta mitt år som UF-företagare och utveckla mitt företag ytterligare genom att ta nästa steg.
För er som önskar att boka fotografering eller kanske till och med vill haka på sista chansen att boka mig under mitt UF-år, då priserna kommer höjas när jag startar eget, är nu ett bra tillfälle för er att höra av er till mig.
Skicka ett meddelande till denna facebooksida alternativt maila mig på [email protected]
Eftersom jag nu till sommaren även firar ett år som entreprenör så har jag en rabatt till er! 5% till de 5 första kunder som bokar fotografering med mig innan den 10 juni.
Tack för detta året, hoppas nästa år blir lika bra!