10/11/2017
Visst kan man säga att hösten är inne på sin sista vers nu? Somliga dagar är det kallt som om vintern vore kommen och andra dagar är det fortfarande lite "värme" som lurar.
Jag önskar verkligen att det verkligen blir vinter som i "snön ligger tät på mark och träd och lyser upp vårt annars så mörka land" när det väl är dags för vinter.
Under tiden ser jag tillbaka på sommarens få bilder som faktiskt knäpptes.