03/06/2020
Ja som vi alla vet, så befinner vi oss i en underlig tid, oviss... Många har märkt en kraftig nedgång av jobb, planerade uppdrag har blivit inställda och andra är uppskjutna.
SÅ - ni som behöver bilder till en hemsida, social media, eller privat/familj - passa på nu när ni har mer tid att ta nya porträtt och sommaren har hittat åter. Lugnt och "enkelt" eller släpp ut er inre diva eller modell för en dag! ;) Ge er själv tid med 100% uppmärksamhet från en lekfull och lyhörd fotograf.
Bara fantasin sätter gränser. Vi bollar idéer och hittar det som passar era önskemål.
Vi kan fota utomhus, safe med avstånd. Jag är mycket försiktig och har full respekt för situationen vi befinner oss i. Jag reser gärna till er om ni inte befinner er i Stockholm.
Vill ni sen ha förstoringar så kan jag printa bilder upp till A2 här i min ateljé.
Kanske behöver era företag verksamhetsbilder eller tidningen ni jobbar på - bilder till reportage. I'm your man! Referenser finns. Kika även in på www.orlandophotoart.com
Skicka meddelande här eller mejla på [email protected]
Stötta kulturarbetare ❤️