27/07/2022
Nu var det dags för oss att återigen träffas och avnjuta en picnic med brännboll, innan Pride.
Ja vi vet, ni har längtat som bara den.
Lilla Blecktornsparken den 30 juli vid 14.00 tiden, så samlas vi och har det kul och framförallt spöar skiten ur varandra på brännbollen vid 15.00 tiden - hahaha.
Du tar picnic, vi tar med brännboll etc, enkelt.
Vi håller tummarna att vädergudarna har blivit hörda, i annat fall får det bli en annan gång. Vi ses med ett kärleksfullt leende.