Att arbeta med mig innebär rak och ärlig kommunikation, mycket skratt och en avslappnad stund tillsammans. Jag vill att min glädje över fotograferandet skall synas i mina bilder och mitt fokus är alltid att berätta er historia. Jag lovar att jag skall göra mitt allra bästa när jag jobbar tillsammans med er! Jag bråkar väldigt sällan men gillar att säga vad jag tycker. Jag älskar att fotografera mä
nniskor och har några av mina lyckligaste ögonblick när ljuset är perfekt, kameran är på, människorna framför mig är avslappnade och ALLT sitter. Den bästa kommentaren jag kan få efter en fotografering är “Är det där jag på riktigt!?” och jag växer som människa av att se andra tycka om sig själv. Jag är året-runt-bosatt på Smögen, har 4 barn (varav 2 delas med en annan familj), 1 man och 1 hund. Vi äter tacos på fredagar, alldeles för mycket godis på lördagar och fördelar våra vardagar mellan skola, jobb, gympor, läxor, en löparrunda innemellan och “Bonde söker fru” på onsdagar. Jag innehar självklart även gesällbrev.
Kolla gärna in www.isoletta.se för mer information och prisuppgifter.