19/05/2023
Vi lämnade Bodö hamn och anlände till Svolvaer sent i går kväll. Första dagen på på Lofoten idag. Regn av och till , 18 sekundmeter så man får hålla stadigt i ratten 💨
Men det är en mäktig natur här ⛰️hoppas på sol ☀️